Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Ik wacht nog even met het aanmaken van een zwangerschapsbanner, nog ff een slag om de arm. Zuurtje ook gefeliciteerd! Beterschap hoor Jojo!
Ik heb net voor het eerst voor iemand gependeld. best wel gaaf eingelijk nu alleen nog hopen dat het uitkomt :-?:
lotuss: voorzichtig gefeliciteerd. Geniet ervan jojo: balen meid. Dat gaat wel even duren. heb je nog veel pijn?
Hoi Alies05, Bedankt voor je reactie ik heb een poging gedaan om en persoonlijk bericht te versturen ik hoop dat ik het goed heb gedaan,is namelijk de eerste keer. Alvast bedankt dat je voor me wil pendelen, liefs melissa
Hoi alies Bedankt voor je reactie het was helemaal nieuw voor me. Succes vanavond met pendelen,hopelijk heb je er veel goed positieve pendels bij zitten. melissa
Hoi meiden! Is er iemand die voor mij zou willen pendelen? Ik wil het zelf wel doen, maar ik denk dat ik de pendel te veel beïnvloed. Iemand?!
Even een vraagje over het pendelen, kan dit ook met een kettinkje met een ring eraan? Hoor het graag...