sabrine dat je dat kunt, petje af voor je ik ben nu al niet te houden. hoop dat morgen nog niet te zien is en dan gaat er echt een test tegenaan woensdag
Hee Meiden! Wat een leuk forum onderdeel, dit! Maar... nu krijg ik mailtjes van dames die graag willen dat ik voor ze pendel... dus ik denk ik zet dit hier ook maar even neer. ik kan niet voor anderen pendelen, tenzij ik deze mensen goed ken en in dezelfde ruimte ben met ze. Ik heb gewoon niet genoeg pendel-ervaring, en het is ook niet helemaal 'mijn ding' zeg maar. Succes verder dames! Klasien
Ik heb een aanvulling voor de pendellijst: Mama suus: Zwanger december 2008, jongen Missy24: Zwanger december 2008, jongen Alexia R: Zwanger december 2008, meisje Bootsy: Zwanger december 2008, meisje Alies05: Zwanger december 2008, jongen Claire85: Zwanger december 2008, meisje Justfem: Zwanger december 2008, meisje
hoi hoi, mag ik ook op de lijst, gependeld door alies05 november een meisje. ik hoop zo dat het uitkomt... liefs melissa
Hihi ja. Heb er ook nog 1 voor januari en 2 voor februari. Ook een aantal voor november, maar die zullen niet kloppen. Hebben deze maand een pauze genomen. Ik hoop dat de decemberpendels kloppen. Zal ook meteen een update geven voor de dames die het gevolgt hebben. Ik ben gisteren bij de huisarts geweest en doorverwezen naar de gynaecoloog. Wij gaan nu onderzoeken krijgen of er een reden is voor de miskramen. Maandag 24 november hebben wij de eerste afspraak.
Hallo allemaal, Ik kom even melden dat mijn pendels op rood mogen (alhoewel, pendels... volgens mij staat er maar één op de lijst) ik had het zoooo gehoopt en aangezien ik een stuk of 5 pendels had die allemaal oktober zeiden... maar helaas zo zie je maar dat pendelen niet altijd wat zegt.
meiden die mij een aanvraag hebben gestuurd, het kan even duren ik ben ziek opgestaan vandaag, weet dus niet wanneer ik terug fit genoeg ben om te pendelen liefs van zuurtje
Alleen jou pendel nov meisje staat er nog niet bij bedankt voor de aanpassing! En maar hopen dat jullie alle 4 gelijk hebben
Hallo meiden, Ik heb zelf even geprobeerd met een naald en draad. Maar weet niet of het klopt. Ik hoop wel dat het klopt. Ik wil zo graag een kindje. Zou iemand voor mij willen pendelen?