Heeeeey meiden.... er is 5 keer gependeld voor mij.. 5 keer zwanger in November van een meisje... Ga nu net naar de wc en veeg een klein beetje rood weg....Dus denk op naar de volgende ronde meiden Liefs
Hoi meiden! Er is voor mij gependeld. Zou iemand mij in december, zwanger van een meisje, op de lijst willen zetten? Dank je wel!
Ja de rond 24e......Zou een mooi kado zijn....maar ik verheug me nergens op dit is nu de 37e ronde dus....ik ben het eigenlijk gewend.... Veel liefsss
sabrine ken je gevoel wij zijn ook al 3,5 jaar verder welliswaar 3 keer zwanger geweest maar goed dat zegt ook niks
hee dames.. ik heb vandaag een tp gehad van 2 top emmy's en kijk mijn pendels.... dus laten we hopen! kan de 24e testen
hoi hoi, zou je voor mijn op de lijst willen zetten gpendeld door knippy nov een meisje gependeld voor alies05 nov en meisje bedankt liefs melissa
hoi hoi wie kan justfem bij mij erbij zetten, heeft namelijk ook dec 2008 gependeld, en ook een meisje .....let's hope [-o<
Ik denk dat ik op rood mag. Volgens mij zijn de rode duivels in aantocht. Bah bah bah bah en nog 100x bah! Vijf dagen te vroeg. En ik dacht nog wel zo dat het deze ronde raak was. Zucht
Hey iedereen, Ben er even uit geweest omdat we een lang weekendje op vakantie geweest zijn. Lees dat er weer veel zwangeren bijgekomen zijn... Aan al deze nieuwe zwangere meiden, van harte gefeliciteerd! Volgens Justfem haar pendel zou ik momenteel ook zwanger zijn, maar moet nog even wachten met testen... duimen maar! Liefs Nanske
Hi! Ben gependeld door Knippy (thanx ) maar ben nieuwsgierig of er vaker hetzelfde uitkomt.. dus.. is er nog iemand die mij zou willen pendelen? Helen 03-09-1983 Alvast bedankt!
Graag gedaan De mensen die mij nog een PB hebben stuurt zal proberen vanavond en anders morgen nog te pendelen.