heb nu ook 2 pendels gehad en ze zijn het er in ieder geval over eens dat ik in okt zwanger word. maar de 1 zegt jongen de ander meid ben benieuwd. heb dezelfede uitslagen zelf ook al gehad. dus nog steeds onzeker factor hahah
Wat een spannend topic, ik heb voor mezelf ook proberen te pendelen, maar de pendel draait altijd anders, het lukt mij dus helemaal niet.
zuurtje heeft voor mij ook gependeld en zij kwam ook tot de conclusie dat ik zwanger ben van een tweeling (jongen/meisje)! Dat maakt het alleen maar spannender! Ik wil nu een positieve test, of ongi, maar niet meer wachten :x
Star ik heb net even snel voor je gependeld met de gegevens die ik hier van het forum van je heb. En daar komt bij mij uit dat je morgen kan testen, idd een tweeling en mij bij kwamen er 2 meisjes uit.
ik heb ook even voor star81 gependeld en bij mij gaf ie ook aan zwanger van een tweeling. Jongen en meisje
hoi dames, Ik lees iedere dag met jullie mee omdat ik wel benieuwd ben wat er van uitkomt! Ik heb zelf geen verstand van pendelen maar zou iemand het voor mij kunnen doen of heb je dan andere info over mij nodig? Groetjes Mosa
Voor mij is er ook eens gependeld door zuurtje en Alies05. Bij hen kwam eruit; november 2008 meisje nu zwanger van een meisje Ikzelf pendelde December 2008 meisje! Ben benieuwd
zo daar ben ik weer.. ongi is ook alweer weg, dus op naar ronde 2 haha... ik ben gependeld door Alies05 en ben benieuwd of iemand anders me ook nog kan pendelen... kijken of het gelijk loopt.. (niks ten nadele van jou Alies05 ) .... stuur maar een PB haha...liefs
hej meiden, ik heb 2 verschillende pendels.. 1 voor okt. 2008 van een jongen 1 voor jan. 2009 van een meisje.. we zullen zien.. mijn pendel zegt wel dat ik nog een jongen krijg.. maar niet wanneer Groetjes my
zou iemand voor mij willen pendelen ? Ik heb het idee dat ik de pendel teveel beinvloed, omdat je onbewust toch teveel met het onderwerp bezig bent. Ik zou graag het volgende willen weten: Word ik zwanger van de clomid ? Wanneer raak ik in verwachting ? Maand van de bevalling ? Jongen/Meisje ? Tweeling ? Dit is wat ik zelf als informatie kreeg uit het pendelen: Raak ik dit jaar in verwachting: Ja Ga ik dit jaar bevallen: Nee Ga ik volgend jaar bevallen: Ja Word ik zwanger van de 2e ronde clomid: Ja Ben ik uitgerekend in juni: Ja Word het een meisje: Ja (vreemde manier van draaien) Word het een jongen: Nee Word het een tweeling: Ja 2 jongens: nee 2 meisjes: nee
@zuurtje, weetjewel en alies05; dank je wel voor het pendelen. Ik was bang dat de pendel alleen maar aangaf dat ik zwanger was, omdat ik dat zelf heel graag wil, maar als ook bij jullie 3 er uit komt dat ik zwanger ben van een tweeling, dan is dat wel heel toevallig he! Over het geslacht: daarover was mijn pendel ook niet helemaal zeker. We zullen het meemaken. In overleg met m'n man besloten om vrijdag te testen, dus ik moet nog even geduld hebben! Maar ik zal jullie op de hoogte houden!
Hey Meiden, Zuurtje en Alies...bedankt voor jullie pendels! Bij mij kwamen er 2 verschillende dingen uit! okt. 2008 jongen dec. 2008 jongen Dus dat wordt spannend... Ik heb een pendelset aangeschaft en ga als de kleine straks ligt te slapen even kijken hoe het werkt en gaat...en als ik ontspannen ben zou ik voor mezelf proberen... Nou...als ik het kan wil ik jullie ook pendelen! Liefs
]i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg PENDELLIJST Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee. Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje. Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Marsab: raakt in oktober zwanger. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger in september van een jongetje. Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. Feline1986: oktober zwanger van een meisje. Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. Zwanger in april 2010 van een 2-ling. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig. Nanny: zwanger in November. Senna04: Oktober zwanger van een jongen. Weetjewel: November 2-ling? Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje. Romie: November 2008 zwanger van een meisje. Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje.
zo heb ff de lijst weer opgezocht. dus degene die er bij will;en kunnen dat nu doen of als er veranderingen zijn is miss leuk om bij degene bij wie het uitkwam de letters rose te maken. weet alleen niet zo goed hoe ik het plaatje ook alweer meekreeg.
PENDELLIJST Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee. Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Debsje1977: nu zwanger jongetje / raakt in oktober zwanger van een jongetje. Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Marsab: raakt in oktober zwanger. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger in september van een jongetje. Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. Feline1986: oktober zwanger van een meisje. Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. Zwanger in april 2010 van een 2-ling. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig. Nanny: zwanger in November. Senna04: Oktober zwanger van een jongen. Weetjewel: November 2-ling? Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje. Romie: November 2008 zwanger van een meisje. Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje.[/quote] heb het ff aangepast voor je suus