Awh, dat vind ik heel lief van je. Het moet nog echt doorbreken, maar heb dezelfde klachten als vorige cyclus. Jammer maar helaas. Dan maar vol goede moed de volgende ronde in.
Hallo meiden, ben benieuwd of er snel weer zwangeren bij zijn. En natuurlijk goede pendels. Hier is de ongi voorbij, dus we kunne weer aan de slag. Op naar de pendel van bootsy
vandaag getest met de testen die je 4 dagen voor je nod kan gebruiken.. Maar helaas negatief.... Ik hoop maar dat ik gewoon te vroeg getest heb !
Ik mag ook weer op de lijst. Knippy heeft voor mij gependeld. maart 2009 van een jongen Groetjes, Nijntje
Dames, voor de pendellijst in de Lounge zou ik graag willen weten wie er allemaal pendelen? Kunnen jullie mij dat even laten weten? Thanks! Josien (moderator)
hallo , ik mag op rood! de zijn aangekomen! nu heb ik alleen de pendel nog van alies:december jongen. groetjes sofie
Nou, ongi lijkt nog niet echt door te zetten hier. Na het kleine beetje rozige vanochtend bij het afvegen nog niks weer gehad. *duim duim duim*
bright ik hoop voor je dat het vals alarm is! en dat het natuurlijk raak mag zijn! ik kan pas volgende week zaterdag testen....zucht...wachten duurt lang!
Dames, Morgen werk ik de pendellijst weer bij. Als er nog dames op rood of groen moeten of er nog wat bij opgezet worden, geeft dit dan nog even door. Dan verzamel ik dat nog even, zodat dat morgen ook op de lijst kan.
Hoi alies05, gependeld door bootsy nov en een meisje,nu drie keer voor mijn gependeld met allemaal hetzelfde dus moet toch goed omen, liefs melissa
Hey... Bij mij is er nog steeds niets... vanmorgen neg. getest. Zit nu op dag 42 alweer. Weet ook niet zo goed meer wat ik moet doen. Denk als ik volgende week vrijdag nog niet ongi ben dan de HA maar eens ga bellen. Betwijfel dus ook of mijn pendel wel gaat uitkomen.
Hallo, Spannend hier dus of er nog weer pendels gaan kloppen Hier zijn de bijna weer verdwenen en vriendlief komt vrijdag weer thuis, dus kunnen we er weer tegen aan Heb verschillende pendels voor november dus let`s hope! XXX
Alies05, mag ik er nogmaals bij? Pendels: Bootsy, januari zwanger van een meisje. Alies05, februari zwanger van een jongen Alvast bedankt
eh, ja maar volgens mij kan dat ook niet meer, weet t niet zeker hoor, want mijn cyclus is op dit moment nog steeds een beetje in de war.