Hallo, Kunnen ze hier voor je pendelen? ik zou dat wel heel graag willen namelijk. Maar kom pas voor de eerste keer op dit stukje. Liefs Roos
Hallo allemaal, Ik zou heel graag willen dat er iemand voor mij gaat pendelen. Wij zijn vanaf maart bezig voor een tweede kindje. Ben heel benieuwd of het nog een keer gaat lukken en wanneer? Hoop dat iemand mij kan helpen, kan het zelf niet goed vinden. B.V.D. Vr gr Vergiet
Ook ik zou het heel graag willen weten. Ben benieuwd wat eruit komt. Wij zijn nog niet zo heel lang bezig maar ik heb altijd een beetje het nare gevoel dat het bij mij heel lang gaat duren. Hopelijk is er iemand die mij wilt helpen Groetjes Roos
Als je een pendel wilt kun je het beste een pb-tje sturen naar de dames die pendelen meestal al je de laatste paar pagina's terug leest kom je de namen tegen. Ik pendel ook Stuur een pb-tje met je naam, achternaam en gebdatum en de vragen die je hebt en je krijgt zo snel mogelijk bericht, de pendelaars krijgen veel aanvragen dus kan het soms wel wat langer duren. Grtjs
Ik heb je een pb gestuurd. Nou maar hopen dat ik snel een berichtje terug krijg want ik zit echt met spanning te wachten. Wat verstaan jullie onder soms wat langer? klink allemaal een beetje ongeduldig zo, maar ben gewoon zo benieuwd... groetjes
Wat langer kan betekenen van 1 dag tot wel meer dan een week, ligt een beetje aan de drukte van aanvragen en aan de gemoedstoestand van de pendelaar
Ik heb een nieuwe pendel binnengekregen. Januari 2009 een meisje, posi test in Januari, gependeld door Knippy. Alies05, zou je dat op de lijst willen zetten? Thanx
Jullie mogen mij trouwens ook op de lijst zetten gependeld door Alies, zwanger december 2008 van een meisje.
zuurtje wat een vervelend nieuws zeg, dikke knuffel voor jou! Alies, ik heb er nog 1 voor de lijst: nov M door knippy
@zuurtje: wat een vervelend bericht, zag er zo hoopvol uit , een knuffel en veel sterkte en hopelijk komt je cyclus met de medicijnen snel op gang en ga je de volgende ronde op roze
hi, wil iemand mij er nog een keertje bij zetten, in dec zwanger van een meisje gependeld door knippy alvast bedankt!
Voor de nieuwe dames in dit topic. Verzoek om niet zelf de pendellijst te quoten en bij te werken, omdat er dan vaak maar 1 wijziging op komt en de rest van de dames er niet op op komen te staan die er ook op willen. En aangezien het al een enorme waslijst is, dan ben je zo weer een pagina verder. Ik houd dus de lijst bij en schrijf alle wijzigingen die hier in het topic doorgegeven worden op. Als ik weer een waslijstje heb dan pas ik dit weer in mijn laatst verwerkte lijst aan. Zo komt iedereen er op. groetjes alies05
@ zuurtje wat k*t zeg! @ alies05 knippy heeft voor me gependeld: december van een jongen... @ knippy: thanx @ iedereen die me een pb gestuurd heeft: ik ben een weekendje weg, dus kan geen pendelaanvragen behandelen... Na maandag weer! DOEI ALLEMAAL
Dames , bij deze goed nieuws : http://i478.photobucket.com/albums/rr14 ... 008358.jpg Wil dat zeggen dat de pendels fout waren buiten supernanny? Gog zit hier te van geluk Groetjes
@nadinneke: GEFELICITEERD! Wat een geweldig nieuws! Geniet er lekker van , Ja en alle andere pendels gaan op rood en die van suppernany op groen.
ik sta al op de lijst maar er kan nog een pendel bij mijn naam. december zwanger van een meisje door knippy. Alvast bedankt voor het plaatsen.
je kan niet even in de wilde weg gaan pendelen, als we niet lekker in ons vel zitten ongeacht door wat heb je groote kans op valse uitslag en de pendel geeft ook aan wanneer je niet moet gaan pendelen dus het kan gewoon soms wat langer duren