Claire gelukkig is het geen bbz! Doe maar rustig aan hoor met het pendelen maar wel raar het mailtje staat hier nog steeds in de wachtrij.
Dat komt omdat Claire85 jouw mailtje dan nog niet geopend heeft. Pas als ze 'm leest gaat ie naar je verzonden box.
hey claire jeetje,idd een stressweek! doe maar op je gemakje hoor,wilde je gewoon geen twee keer een pb sturen,lijkt zo opdringerig he dikke kus!
Hoi , Ik heb dus slecht nieuws ,ik he gemaild naar de klantendienst van kv en ze zeiden me dat dit een fabrieksfout is in de zin van dat er 9/10 een ovulatietest in de plaats van een hcgtest inzat. Ah van de foto konden ze ook opmerken dat zon beeld totaal niet kon als een positieve zwangerschapstest. Bij deze niet zwanger en denkelijk van gisteren op vandaag men eisprong gekregen , We zullen zien wat het gaat geven maar al bij al is dit niet leuk om voor te hebben. Ze gaan me een nieuw pakketje opsturen als vergoeding van dit feit. Groetjes Nadine & Co PS.zetten jullie dan de pendels terug zoals het was want dan is het nog niet zover.
He dat is balen zeg. Ik had de pendellijst nog niet aangepast dus ik heb 'm al op mijn aantekeningpapiertje doorgekrast.
dankjulliewel voor alle lieve woorden... zit nog steeds beetje in de stress, heb steeds lichtbruine afscheiding. geen pijn ofzo.. Maar de doodsangst dat t weer mis gaat zit zo diep gelukkig bijna maandag en dan krijgen we ook bevestigt of het er 1 is of 2 @ nadinneke.... jeetje wat een fout hoop dat je alsnog snel op roze kan!
@nadinneke: wat vervelend, maar vraagje was vandaag wel je NOD?, ik zag op een ander forum dat je nog een CB test had gedaan, nu weet ik uit ervaring dat die een stuk meer HCG nodig hebben om positief te testen.
@claire85: kan me helemaal voorstellen dat je angst heb, ik zal voor je duimen dat alles goed komt, en wie weet straks heb je misschien niet 1 maar wel 2 wondertjes
Zuurtje: wat vreselijk, sterkte en ik duim voor je dat het snel wel raak mag zijn. Zwangere meiden gefeliciteerd en geniet ervan.
Dit is echt scaryyyyyyyyyy! Ik geloofde er echt echt echt niet in... Nou had ik dus geen naald, maar ik deed een dierbare ring aan een touwtje... -Ik vroeg wat is ja: rondje -Wat is nee: beetje vaag heen en weer -Ben ik zwanger: rondje -Ben ik 5 maanden zwanger (wat dus echt niet kan): heen en weer -Ben ik 2 weken zwanger: heen en weer -Ben ik 4 weken zwanger: rondje -Wordt het een meisje (volgens chinese kalender wel als k nu zwanger zou zijn): rondje -Wordt het een jongentje: heen en weer -Krijg ik 1 kind: rondje -Krijg ik 2 kinderen (wat ik graag wil): heen en weer -krijg ik 3 kinderen: heen en weer -Test ik morgen positief: heen en weer -Test ik overmorgen posotief: heen en weer -Test ik over 3 dagen positief: rondje -Is morgen mn NOD (volgens banner): heen en weer -Is zondag mn NOD: rondje Deze vragen stelde ik achter elkaar zonder er eerst over nagedacht te hebben en als ik dan zo naar de antwoorden kijk vind ik het er niet op lijken alsof de antwoorden precies zijn wat ik in mn hoofd wil. Terwijl je vaak hoort dat de antwoorden beinvloed zouden worden door wat je zelf zou willen. Of door wat je denkt. Ga t straks nog eens doen met andere vragen. Of bij mn vriend proberen als hij er is! En nu maar hopen dak niet ongi word dit weekend of daarna!
Zie net dat wat ik hier net geplaatst heb al een tijdje niet meer wordt gedaan. Ik kreeg eerst de oudere berichten in beeld... Pendelen jullie nou bij elkaar? Wil iemand dat bij mij doen? En zo ja, waar moet ik dan zijn en bij wie? Liefs
nou dames ik mag op rood hoor ik ben overigens nog steeds niet ongi maar van mijn langste cyclus bekeken (7 weken) ben ik nu 2 weken overtijd dus vandaag 9 weken en vanmorgen getest en nog steeds negatief mijn cyclus zal weer weer helemaal in de war zijn helaas maandag ga ik naar de ha bellen en nu wil ik dat er door gepakt word ik ben onderhand al 2 jaar en 3 maand bezig voor een tweede kindje heb er 1 van 5.5 jaar en het schiet zo echt niet op liefs patty
Hallo allemaal ! Wie pendelt er eigenlijk allemaal ? Ik zou graag wat namen weten, zodat ze misschien voor mij kunnen pendelen ! Alvast bedankt ! Groetjes, Nikki F
Als je bij zoeken, pendelen intikt, krijg je precies wie er pendeld.. en een beetje zoeken onder de namen van dames