ik denk dat ik voor alle zekerheid nog 1 ochtendje wacht. tot dinsdagochtend. Dan is het nog wat zekerder...
Inmiddels voor de 2e x gependeld maar nu dor Alies05 Gependeld door Justfem; Zwanger: nov 2008 Test pos: nov 2008 Gependeld door Alies05; januari 2009 zwanger van een jongen Spannend! Groetjes Cynthia die al 2 dagen ook nog eens aan-een-stuk-door-honger heeft
aan de nieuwe zwangeren....gefeliciteerd en geniet er echt van.... @kleintje, zie iets heeeel vaags, maar ja das een foto, wrs in echt duidelijker.....en hoop dat je met een andere test een vette positieve streep krijgt!
Pffff, vrijdagmorgen heb ik (twee dagen voor NOD) negatief getest. Vrijdagmiddag plots enorm het gevoel ongesteld te moeten worden, zaterdagmorgen ook nog. Echter....niks. Dat erge gevoel is nu weg, maar mijn buik voelt raar, en mijn borsten doen zo nu en dan gewoon pijn. Zou het dan toch? Ik zou nu mogen testen, maar ik wil het graag samen met mijn lief doen. En dat kan pas donderdagavond... (Hij moet om 0545 op, ik kom pas tegen middernacht thuis ivm onregelmatige diensten) Nu maar hopen dat mijn ongesteldheid wegblijft...Het is natuurlijk pas ronde twee, dus voor hetzelfde geld is mijn cyclus nu gewoon een stukje langer. Maar een paar jaar geleden ben ik ook even gestopt, en toen was ik meteen heel regelmatig. Nou ja, we houden het spannend! Er is voor mij gependeld dat ik in november zwanger zou raken....
Hey iedereen, Lekker weekendje achter de rug? Voor de nieuwe positieven, Gefeliciteerd! Ik moet nog even wachten, maar niet lang meer! Heb nog geen test gedaan, ga gewoon wachten tot ik een paar dagen overtijd ben, want heb niet het gevoel zwanger te zijn. Voel me helemaal prima, geen last van kwaaltjes, alleen het koud en warm gevoel, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Dus ik wil me een teleurstelling besparen. Natuurlijk hoop ik wel stiekem dat het zover is hé.. hihihi. Liefs Nanske
@liesben: spannend, hoop voor je dat het weg blijft end at je donderdag positief test. @nanske: Hier ook in hetzelfde schuitje als jij Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben... ga er maar gewoon vanuit dat mijn ongi er aankomt, heb ook geen test gedaan dat scheelt weer een teleurstelling. Ik hoop voor je dat je positief test
Hey Justfem, Vervelend hé? Maar ja, niets aan te doen. Soms stel ik me de vraag wel van "wat voelen die zwangere vrouwen nu?" en "waar moet ik op letten?", maar er zijn zoveel vrouwen die zwanger zijn zonder dat ze het weten, dus het is veronderstel ik voor iedereen wel anders en probeer ik me niet teveel vast te pinnen om al de verhalen die ik hier lees... Ik hoop natuurlijk wel dat je pendel voor mij uitkomt... hihihi En dat we samen positief mogen testen! Zou fijn zijn hé? Liefs Nanske
@ Pioen: bedankt! Dit soort verhalen stemt positief. Ik hoop zelf natuurlijk ook dat het raak is. Mijn gevoel zegt van wel, maar ik weet niet wat dat waard is. De wens is de vader van de gedachten zeg maar....
Ja dat is waar.. Maar je verhaal was zeer herkenbaar. Ik wist het ook daarna, kan niet uitleggen hoe ik t voelde maar wist dat ik zwanger was. Veel succes!
Ik heb de afgelopen week een paar keer geprobeerd te pendelen voor mezelf, en hij (zij?) zegt telkens dat ik zwanger ben van een meisje en dat ik in juli uitgerekend ben. Maar ja, ik ben bang dat je zelf je pendel nogal onbewust kan beïnvloeden. Ik pendel trouwens met een naald aan een touwtje.
Dit doe ik ook al een tijdje. Bij mij is de uitkomst zwanger in november, 4 december positieve test en het wordt een jongen. Moet me er niet teveel op vastpinnen anders valt het dalijk extra zwaar tegen als het niet klopt. Liesben, ik zie dat je vandaag kan testen...spannend!
@ Sjanienu1: Ik kan inderdaad al testen,maar ga dit waarschijnlijk pas donderdag doen. Waarom? Omdat ik vrijdag (twee dagen voor mijn NOD) al negatief getest heb. En omdat ik het graag samen met mijn lief wil doen, en dat kan dus pas donderdag. (Ik werk namelijk onregelmatig en kom de komende drie dagen pas tegen middernacht thuis, terwijl mijn lief er om 05.45 uur uit moet). Tot die tijd duim ik me rot dat ik niet ongesteld word
Hey Liesben, Ik duim alvast met je mee meid! Voor mij nog 2 dagen, maar ga ook wachten tot na mijn NOD om te testen, wil geen teleurstelling meer... Liefs Nanske
Aan alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! @Alies05 Zou je mij op rood willen zetten? Ik ben nog steeds niet ongi maar heb er ook niet zo'n vertrouwen meer in. Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik maar eens naar de HA. En ik hoop dan echt dat er meer duidelijkheid komt.
Hallo allemaal, zou iemand met ervaring met pendelen, misschien voor mij willen pendelen? Ik ben door iemand anders doorverwezen naar dit topic en zit op mijn werk dus heb niet alle 212 pagina's kunnen lezen maar ik zou zoooo ontzettend graag willen weten wat wij krijgen... Ik hoop dat iemand mij/ons verder kan helpen?
Heyhey allemaal Ga zo ff terug lezen... ben weer terug van het weekendje scheveningen. Ik heb 15 berichtjes, dus alle meiden rustig aan, ik zal je zsm iets terug laten weten
Lieve meiden, De zijn vanmorgen gekomen. Onaangekondigd, zonder kramp, rugpijn etc. Stiekem had ik hoop dat de test inderdaad positief was, maar ergens in mijn achterhoofd wist ik gewoon dat het niet zo was.... Nu hopen dat ik volgende maand wel een positieve test in handen heb, Dan heb ik de mooiste kerst die ik me kan wensen !
Hoi Kleintje, wat vervelend voor je,ik zal voor je duimen voor de volgende ronde,en hopelijk heb jij dan en fantastische kerst. liefs melissa
Justfem is thinkin' pink, nou maar hopen dat het helpt @kleintje84: ik hoop dat mijn pendel het bij het juiste eind heeft Succes in de volgende ronde @bootsy: fijn weekend gehad? @kimskie79: stuur me maar een pb-tje met je voor-, achternaam en je geboortedatum, vanavond pendel ik weer. Mijn antwoord aan kimskie79, geldt overigens voor een ieder die een pendel van me wil, mijn inbox is weer leeg op een paar aanvragen na dus heb ik weer tijd om te pendelen. Grtjs Fem