wat een spannend topic wie kan er voor mij pendelen ?lijkt mij zo leuk maar heb geen ring om nooit en heb geen nsaald in huis
PENDELLIJST Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee. Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje. Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Marsab: raakt in oktober zwanger. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger in september van een jongetje. Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. Feline1986: oktober zwanger van een meisje. Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. Zwanger in april 2010 van een 2-ling. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig. Nanny: zwanger in November. Senna04: Oktober zwanger van een jongen. Weetjewel: November 2-ling? Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje. Romie: November 2008 zwanger van een meisje. Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen
heb inderdaad ook al wel verhalen gelezen van meiden die pas na 3 weken positief testen.. dus heb nog wel hoop, maar kan niet zo goed tegen die onzekerheid! ik ga nu iig werken, heb ik tot vanavond 10 uur afleiding!
heb een naal en draad gevonden nou meiden ik vind dit echt eng maar dit kwam er uit. het word een tweeling een jongen EN een meisje Ben zwanger in januari 2009 en ik beval in september en heb gevraagt meteen of ik het nieuwe huis krijg waar ik me voor heb ingeschreven EN DAT WAS JAH! in november 2008 ! ik ben zooooo blij als dit waar is he
ik heb ook gevraagt of k een miskraam krijg :S en hier kwam uit dit jaar in december maar hij zegt ook dit jaar december dat ik zwanger ben dan denk ik dat ik zwanger ben in december en dan ook meteen een miskraam word
PENDELLIJST Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee. Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje. Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Marsab: raakt in oktober zwanger. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger in september van een jongetje. Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. Feline1986: oktober zwanger van een meisje. Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. Zwanger in april 2010 van een 2-ling. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig. Nanny: zwanger in November. Senna04: Oktober zwanger van een jongen. Weetjewel: November 2-ling? Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje. Romie: November 2008 zwanger van een meisje. Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen denicepino: Januari 09 tweeling jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee heb je gelijk toegevoegd Denice
Hallo allemaal! Ik had dit topic gistermiddag al gelezen en heb gisteravond ff een poging gedaan. Mannetje was naar de sportschool, dus ik dacht: ik ga het eens proberen! Ik vond het gewoon een beetje griezelig maar hij zijn dat ik deze ronde zwanger raak van een jongen! Of het nu waar is of niet, het geeft mij in elk geval weer ff de positieve boost die ik nodig had. Als je al ff een tijdje bezig bent, dan zakt de moed je weleens in de schoenen, dus dit was gewoon heel leuk! Ik hoop echt dat het klopt! [-o<