Lieve damens ik stop even met pendelen er is vandaag weer BBZ alsnog bij me geconstateerd en ik ben echt kapot ervan
@claire85: jeetje wat een verschrikkelijk nieuws , begrijp helemaal dat je niet aan pendelen kunt denken op dit moment. Heel veel sterkte aankomende tijd. ik gun je je wondertje zo Liefs Fem
Oh nee, Claire! Wat erg voor je! Neem gerust je tijd meid en vergeet niet, wij zijn er hier voor je hoor! Veel liefs Nanske @justfem: dank je voor de verklaring.
Claire, wat erg Heel veel sterkte! Alies, ik heb nog een pendel wil je die toevoegen op de lijst? november zwanger van een meisje door Knippy. Dankje
Claire dikke knuffel meid en sterkte nieuw hier op de pendellijst, maar mijn moeder had gependeld (boven mijn buik met mijn trouwring, ja is weer een andere manier, mijn moeder doet het al jaren zo en moet zeggen de meeste keren klopt het toch!) zelf ook gedaan beide keren een jongen ben uitgerekend in 2de week van mei, maar volgens pendel beval ik in april nou we wachten het af, zal je zien dat ik gewoon in mei beval van een meid LOL hahaahah
Wil iemand het in de lijst voor mij aanpassen? Alies en justfem hadden het goed in november! bootsy december dus niet goed en caruli in januari dus ook niet goed. Heb vanmorgen de digitale van cb gebruikt en daar stond zwanger op!