hoe werkt dat pendelen precies dan? kan ik dat zelf ook doen? aan het begin van dit topic staat iets over eerst vragen wat ja en nee is en dan vragen of je zwanger bent en hoe lang enzo. hoe kun je dit dan voor een ander doen? als ik dat weet wil ik het ook wel voor een ander doen. liefs suus
Hoi Suus, Ik pendel zelf niet, maar heb deze topic wel een beetje gevolgt en wat steeds naar voren kwam is: vragen of je MAG pendelen. Dus volgens mij is je 1e vraag dan of je mag pendelen voor [naam] [geb.datum] weet het niet zeker hoor, maar dat lijkt me het meest logisch
Ik heb nog 2 pendels voor op de lijst: december 2008, meisje, door weetjewel maart 2009, meisje, door Knippy Ze mogen op de lijst erbij ! Groetjes, NikkiF
hier ook een pendel door luukske Dec zwanger van een jongen met een posi test in Dec De mensen die mij een aanvraag hebben gestuurd moeten heel even geduld hebben Ben namelijk ontzettend verkouden dus me hoofd staat nu niet naar pendelen sorry maar zal het zo snel mogelijk proberen
Lieve meiden, Volgens een vriendin van mijn moeder die helderziend/paranormaal begaafd is ben ik zwanger over een half jaar. Er schijnt dan een moment te zijn dat ik alles even op zijn beloop laat, en er even niet zoveel mee bezig ben als nu. Deze vriendin heeft al veel betekend voor mijn moeder, en van alles wat zij verteld, komt ook uit. Ik ben benieuwd... Ik hoop zelf natuurlijk dat het niet nog een half jaar gaat duren....
Balen alecia! En Kleintje... ik hoop natuurlijk eerder voor je, maar beter laat dan nooit toch ...? Heel veel succes met klussen, wachten enz. Liefs Debby
hoi dames, mijn mailbox maakte gisteren overuren door jullie massale PB-tjes , en ik heb er zo veel mogelijk al beantwoord, voor diegene die nog niks terug heeft...kan even duren, ben namelijk flink verkouden, maar je krijgt wel altijd antwoord terug
Ik heb ook drie pendels gehad, zie onder mijn banner. Mogen ook in de lijst! Als het goed is, komt er nog een pendeltje bij! Ben zo benieuwd he..... groeten Loe
Mmmm, Misschien zouden mijn pendels (feb of mrt) toch nog weleens uit kunnen komen...... Gisteren getest, Negatief! Dus in ieder geval deze maand niet zwanger. Ga natuurlijk voor volgende maand, maar misschien kloppen de pendels en moet ik nog een paar maandjes geduld hebben.