Ik pendelde zwanger in december 2008 van een meisje. (Zie net dat het hetzelfde is als bootsy) Ik hoop het voor je. Veel sterkte!
Supernanny: kijk mijn pendel goed gedaan meis! ookal is het 4 dagen voor mn nod.. de foto zegt genoeg!
hoi dames, @desireek: jammer van je mk, is altijd een teleurstelling volgens de pendel dec 2008 zwanger van een meisje @all: ivm een druk weekend zal ik pas weer vanaf maandag gaan pendelen, alle lopende aanvragen zijn inmiddels verwerkt
Hallo ik ben angilla en ik heb vandaag ook gependeld en ik heb door gekregen dat in zowel november als december zwanger ben dus ik denk eind november begin december want dat zou idd dan wel kloppen Ik ben benieuwd of het dan waar is of niet
Ik blijf vol goede moed volhouden. Maar misschien moet ik nu toch eens minder eigenwijs worden (ram hè. ) en toch eens een doorverwijzing naar een gynecoloog (of hoe schrijf je het ) vragen.
Hey Alies05, Wat jammer nou! Ronde 19? En dan klaag ik dat het zo lang duurt... pff Ik hoop dat het deze ronde voor je lukt hoor! Duim duim duim.... Nanske
Misschien als je eenmaal die afspraak hebt dat het dan lukt. Bij een vriendin van mij ook na een jaar proberen afspraak gemaakt, en een week voor de afspraak kwam ze erachter dat ze zwanger was.