hoi hoi allemaal hoe gaat dat pendelen eigenlijk in zn werk? ik ben echt wel nieuwschierig! groetjesss
En bij wie is het trouwens allemaal ook echt uitgekomen? Of bij wie niet? (enne, fijn deniceptino... zie PB)
Ik denk dat jij niet met een ontspannen gevoel pendelt. Je bent te geforceerd. In gedachten ben je denk ik al bang voor een miskraam. Je kunt dan beter of niet bij jezelf pendelen of op een moment weer pendelen als je wat rustiger bent. Je maakt jezelf momenteel denk ik nu vanalles wijs en beïnvloed zo de pendel.
bij een vriendin van mij, de pendel zij een jongen, te vroeg geboren geen goede zwangerschap, op 1 jarige leeftijd een gezonde knul geworden. alles klopte
Bij mij klopte het ook 2x een meisje En ik heb nu geen kinderwens meer. En als ik nu met een naald aan een draadje pendel, dan blijft hij stil hangen.
hoorde net mn pendel, maar hoop stiekem toch iets anders... Niet qua geslacht, maar wel qua datum/tijd... Dus hoop ik, dat de pendel het deze keer fout heeft!
Blijft jouw naald stilhangen als je vraagt of je nog meer kinderen krijgt? Of vraag je nog wat anders? Als het goed is kun je dit ook nog checken door de pendel boven je pols te houden. Dan zal ie als het goed is dan 2 keer een meid aangeven en daarna stil gaan hangen.
Ik haal de naald een paar keer heen en weer, dan hou ik hem boven mijn hand, Twee keer komt er uit een meisje en dan hangt hij inderdaad stil. ik stel alleen geen vraag. Het was bij mij eigenlijk voor de lol, maar het is wel degelijk uitgekomen
ik geloof er niet meer in dat pendelen.. maar ik zal het zien.. denk namelijk dat ik gewoon ongesteld ga worden en dat ilk niet zwanger ben wat ik wel zou moeten zijn,.. nog 2 dagen heb stiekem vast getest en was nega.. maar ja het kan nog geloof het alleen niet
Dan doe je idd dus wat ik bedoelde. Boven de pols of hand hoef je idd niks te zeggen. Hij gaat vanzelf. Het blijft apart zoiets. Je kunt 'm zelfs zonder 'm heen en weer te halen gelijk boven je hand of pols doen. Dan zal ie vanzelf gaan beginnen met draaien.
ja inderdaad heel apart. Ben ook ontzettend blij dat het uitgekomen is! Ik hoop dat het voor jullie allemaal ook uit gaat komen!
Kan ook iemand voor mij pendelen. Ik wil dit ook graag doen maar weet helemaal niet precies wat ik dan moet doen.. Ik hoop dat er mensen zijn die dit voor mij willen doen.
Nou, wat grappig he?! Volgens mijn pendel word ik deze ronde zwanger van een jongetje. Ik was er wel ff klaar mee na weer ongi te zijn geworden vorige week en ook nog eens veel eerder als ik verwacht had. Maar ik word hier wel vrolijk van. Tis natuurlijk niet gezegd dat het ook uit zal komen, maar ik heb er in elk geval weer zin in deze ronde!
Dames, Jullie kunnen eventueel mij een PB sturen voor om te pendelen. Graag je voor- en achternaam mailen + je vragen. En als er nog vrijwilligers zijn die voor mij willen pendelen? Graag! Er hebben al 2 voor me gependeld.
hihi heb ook eens boven mijn pols geprobeerd. en neem aan dat je hem dan na je antwoord steeds ff weer er naast moet doen zodat hij opnieuw kan toch? zo deed ik het net en toen deed hij bij eerste x draaien en 2e x ook en 3e x heen en weer dus das dan toch meisje meisje jongen? wel grappig aangezien mijn man toch echt 2 kids wil ik ben dr zelf nog niet zeker van wilde wel altijd 2 maar jah. hihi