Hmm zit me af te vragen waarom ik 'm al op rood gezet heb. Hihi. Misschien verkeerde persoon gepakt..... Ik denk dat ik het weet. Heb denk ik per ongeluk november nog een keer aangezien voor oktober bij jouw. Want ik heb pagina's teruggekeken en je staat al vanaf begin november op rood. Foutje dus. Sorry! ik heb 'm op mijn lijst geschreven en zal het rood ff weghalen.
Boel nieuws hier: Meiden die zwanger zijn: Van harte gefeliciteer en geniet ervan Meiden die ongi zijn geworden: Erg balen allemaal en heel veel succes in de volgende ronde Nadinneke: sterkte de komende tijd. Wel heftig 3 vmk achter elkaar. Hier alles prima. Hebben goed geklusd de laatste dagen dus we gaan op de wachtbank.
Ik heb ook weer een aanvulling op de lijst. Gependeld door Luukske: November zwanger van een jongen. Let's hope so! Groetjes
Alies05: Tja kan gebeuren, he! Is niet zo erg, hoor! Maar het viel me op en heb nu eindelijk eens tijd gehad om erop te reageren! Ik hoop dat hij op groen mag!
Luukske heeft voor mij ook gependeld december 2009, meisje. Die kan er ook bij op de lijst ! Bedankt ! Groetjes, Nikki F
Dames, Ik ben bijna door mijn pendelaanvragen heen. Dus als er nog meiden gependeld willen worden, PB me dan je voor en achternaam en geboortedatum.
de dames die mij een aanvraag hebben gestuurd ik zal vanavond of morgen pendelen dus nog heel even geduld ga eerst na de beekse bergen zo brrr lekker in de sneeuw
nou mijn pendels voor nov kunnen op rood. ik ben vannacht ongesteld geworden. dus dan gaan we voor die dec pendels he! alies ik heb jou ook weer een pb gestuurd veel plezier knippy!