Hoi mama van youri,melanievanleeuwen en de anderen. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik denk dat ik deze ronde geen geluk heb,ik ben nog niet ongi maar voel ook niks. Alies:de pendel van positieve test kwam niet uit wie weet de rest nog wel maar ik zie hte somber in. Liefs melissa
Ik zou heel graag willen weten wanneer de pendel zegt dat ik zwanger zal worden! en natuurlijk of het een jongen of een meisje wordt! Wie moet ik daar voor hebben?
Kijk maar eens bij verschillende meiden onderaan het profiel, daar staan ook bij sommige pendels. De naam die erbij staat kun je een PB sturen met je naam en geboortedatum.
voor alle meiden die nu zwanger zijn: gefeliciteerd! en nu lekker genieten! voor de rest van de dames: afwachten geblazen iedereen een fijne avond liefs
Dag lieve pendelaarsters! Voor iedereen die voor mij gependeld heeft een hele dikke merci! Kan iemand mij bij in de lijst zetten? Ben benieuwd wie het bij het rechte eind zal hebben!
Voor iedereen die gependeld wil worden, in dit topic vind je de namen van de pendelaars die je kunt PB-en, http://www.zwangerschapspagina.nl/about18431.html Je dient in het PB-tje je voor-, achternaam en geboortedatum en de vragen die je hebt te vermelden, dit werkt het snelste voor de pendelaars. LET OP! Omdat pendelaars ook mensen zijn met een gewoon leven kan er wel eens wat tijd over heen gaan voor je een reactie terug hebt. Grtjs Fem
hoi Dames, ik heb alle pendels zover bij gewerkt , en stop nu even met pendelen, omdat ik tegen mijn vruchtbare periode aanzit en ik dus actief moet gaan klussen , omdat ik voel dat mijn ei eerder zal komen deze ronde
Ik nog niet kan wel op me werk op de site maar kan hier slecht gaan pendelen de mensen die mij een verzoekje hebben gestuurd je krijgt antwoord maar even geduld hebben oke
Ik geloof zeker wel in pendelen maar ik word er wel heel erg onzeker van. Ik heb nu bij 3 mensen gependeld en ik heb 3x een ander antw.En als het goed ik zou ik deze maand en/of volgende maand ook zwanger zijn.Ik weet het niet meer ik heb wel goede hoop maar ik wil aan de andere kant ook niet elke maand teleurgesteld worden Het is moeilijk.
Hoi meiden, ik heb nog wat verzoekjes in mijn inbox staan. Ik ga morgen weer pendelen, vandaag lekker saampjes met mijn dochter dingetjes doen.
Van de ene kant geloof ik wel iets van het hele pendel gebeuren, maar van de andere kant weet ik t ook niet.. Jaren geleden had een vriendin het bij me gedaan, en een paar dagen geleden heb ik het zelf eens gedaan, en daar kwam hetzelfde uit.. Ben benieuwd welke antwoorden ik van andere dames hier krijg
Oh, dat is mooi! Ik had jou ook een pb gestuurd. Gelijk heb je om wat leuks met je dochter te doen. Veel plezier!
Ik heb trouwens weer een nieuwe pendel binnen gekregen. december zwanger van een jongen door Luukske. Het mag op de lijst erbij.