weetjewel,genieten is dat he hier ook een zoon die graag veeeeeeel aandacht krijgt en een mama die veeeeeeel aandacht geeft dus dat komt goed haha nu probeert hij te slapen,maar als je je steeds rechtstelt gaat dat niet he en ik zit hier maar te schrijven en te schrijven om niet aan die testjes en zo te denken
Ik heb trouwens weer een nieuwe pendel binnen gekregen. december zwanger van een jongen door Luukske. Het mag op de lijst erbij.
annie dat is om zeker te zijn dat hij erbij komt zeker haha ik duw soms ook een paar keer te veel op die knop haha
Oh, haha! Nee de internet verbinding was weg, dus toen ik die wie had, verstuurde ik hem weer. Als hij nou niet in de lijst erbij komt, dan weet ik het niet meer. Sorry!
Ik heb ook pendelverzoekjes ingeleverd. Gewoon simpel met de vraag: wanneer word ik zwanger? En dan mijn gegevens. Is dat voldoende? Het is voor mij de eerste keer en ik ben zo ontzettend benieuwd wat eruit komt.
Gefeliciteerd Dames... Ik wacht ook nog even geduldig af... heb ook nog een paar pendels aangevraagd... Ben wel benieuwd wat daar uit komt
Kan iemand mij op de lijst zetten ik heb paar mensen die mij gependeld hebben maar29-dec m bootsy-nov/dec m luukske-jan09 m
meiden ook hier laat ik het weten: ik stop met pendelen ik heb nog wat aanvragen die ik zal pendelen, maar vanaf nu neem ik geen nieuwe aanvragen meer aan
Ik heb er weer twee nieuwe pendels bij knippy: zwanger Dec meisje Alies05: zwanger Dec meisje Nu al 6 de zelfde... Ben benieuwd... Liefs Desiree
Hoi DesireeK ! Ik heb nu ook al 5 pendels voor december, meisje ! Ik kan ook niet wachten tot het zo ver is ! Alies05, mijn laatste pendel staat er nog niet bij. Die was van Bootsy, december 2008, meisje. Groetjes, Nikki F
Met z'n allen een leuk cadeautje voor sint of kerst... zou toch leuk zijn... en als het nou echt niet anders kan een nieuwjaarscadeautje Dus met z'n allen zwanger 2009 in!
Ja zo'n sinterklaas of kerstcadeautje wil ik wel hoor Zou wel leuk zijn als het met ons allemaal lukt
Wat leuk om te lezen dit.. ikzelf pendel ook vaak, maar niet meermet de vraag of ik zwanger ben, terwijl ik hier wel mee bezig ben. Vooral omdat , als je echt heel graag zwanger wilt zijn, en je gaat pendelen, dat je je pendel beinvloed.. en dat je pendel dus ja zegt, terwijl het niet zo is. dat heb ik nu al paar keer gehad. Dus ik doe het voor mezelf niet meer, althans, niet met de vraag of ik zwanger ben wel geeft de pendel al jaren aan dat ik een meisje en een jongen krijg. maar zonder tussendoor stil te hangen, dus zal misschien wel tweeling worden.. maar wel leuk om te lezen dat zoveel vrouwen dit dus ook doen!