ik heb ook een paar mensen die voor mij gependeld hebben zie handschrift... zit wel verschil in al vond ik het wel apart dat zowel iemand hier als iemand van een paranormaal forum voor mij februari en een jongen heeft gependelt
Goedemorgen meiden Hopelijk dit jaar een roze kerst Ik heb plaats genomen op de wachtbank..... en ik ben zo slecht in wachten XXX
hoi dames, krijg nog steeds verzoekjes om te pendelen, maar doe er deze week even geen, omdat ik in mijn vruchtbare periode zit ....en ik dus actief moet klussen... pendels die nu binnenkomen worden pas na komend weekend verwerkt, dus heb geduld dames, ze komen wel @northern, als ik op roze mag voor de kerst hang ik er roze ballen in....stille hint.....
Ik heb mn eerste pendel gekregen. Van JustFem. Nov zwanger en december test positief van een jongetje. Zo zooooo mooi zijn als dat klopt! Maar ik las ergens dat het op een lijst gezet moet worden ofzo? Hoe zit dat? Enne, Luukske, doe maar rustig aan! Ga lekker klussen, dat doen wij ook.
ik ben nu 4 keer gependeld voor december een jongen. Dat kan niet meer missen toch? ALs het waar is dan spring ik een gat in de lucht en geloof ik heilig in een naald aan een touwtje
Ik schrijf alle gegevens op een papiertje en als ik een waslijst verzameld heb dan werk ik de pendellijst weer bij. Dus je staat genoteerd om op de lijst gezet te worden.
ik wou f zeggen dat ik vandaag mn Nod heb getest en dus echt zwanger ben! (had al 4 dagen geleden getest) dames van de pendels! erg goed gedaan! ik laat ze nu staan tot we het geslcht weten! liefs
Spannend Desiree. Hoop voor je dat ze uitkomen. Ik heb 10 pendels voor december, ben alleen bang dat ze niet gaan uitkomen.
Ik ben ook bang dat die voor mij ook niet uit gaan komen, hier nog steeds geen ei terug te vinden in de temp. Liefs!
Balen jou temp. weer gezakt. Die van mij is erg aan het schommelen. Maar solang het hgc nog in mijn lichaam zit zal er ook geen idee gaan komen.
Er is weer voor mij gependeld door Bootsy Positief in December (geslacht houd ik ff voor me hahaha) Kei bedankt Bootsy! Groetjes Cynthia
@niekster, gefeliciteerd ....roze ballen in de kerstboom? haha.... @supernanny, hoop voor je dat je geen gelijk hebt, en dat je gewoon een mooie positieve test krijgt @weetjewel, nog geen ei gevonden? het mijne komt een stuk eerder dan verwacht @all, hoop dat alle pendels uitkomen, incl die van mijzelf, zodat het overal roze is rond de kerst
Na mijn laatste miskraam ben ik het hcg, na 4 weken nog niet kwijt. Aanstaande maandag moet ik weer prikken om te kijken of het gedaald is. Wij willen een cyclus afwachten en er dan pas weer voor gaan. Ik verwacht dus nog even geen ei en al helemaal niet dat ik zo'n korte cyclus ga krijgen dat het eind december nog kan.
Gister is er voor mij ook gependeld door Bootsy! November ( NU dus ) van een meisje! Ik heb gister ook aan twee andere gevraagd ( niet via deze site ) en die zeiden precies hetzelfde! IK BEN ZOOOOO BENIEUWD! morgen weet ik het! xx