ik moet wachten er is bij mij 2 penderls gedaan allebei december dus ben benieuwd of het raak is deze maand
iedereen bedankt voort poendelen! heb 2 december en 1 november... kan allebei kloppen, ik heb mn eisprong denk ik rond 30 nov-1dec! zou me benieuwen ben erg nieuwschierig!
IK heb het gister ook weer geprobeerd voor mezelf.. maar dat lukte dus weer niet.. Aan wie kan ik vragen of ze voor mij willen proberen te pendelen? Ik ben wel heel erg benieuwd wat er uit komt.. volgens een medium duurt het nog wel eventjes voor ik zwanger ben.. liefs
@ Roos1987: Bovenaan pagina 231 staat een post met een link, hier kun je iedereen vinden die pendelt Ennuh, mag ik ook op de lijst? Bootsy: dec/jongen JustFem: jan/meisje zelf: dec/meisje Haha, ben nu wel heel erg benieuwd welke het dichtst in de buurt komt
@ Alies: Meid, ik had voor jou een pendeltje gedaan een tijdje terug, December zwanger! Ben benieuwd! je had voor mij Nov zwanger, vooralsnog geen posi test (kan ook pas volgende week)....maar wel vage klachtjes! Dus wie weet!
Ik hoop dat zowel jouw pendel als de mijne zullen uitkomen. Mag nu wel een keer na 19 rondes al zeg ik het zelf.
Heb net voor mijzelf gependelt, geloof er heilig in al veel dingen zijn uitgekomen en heb de pendel van mijn oma geerft die erg spiritueel was. Het wat vage kwaaltjes, maar geen bloeding van innesteling gehad. hij geeft aan dat ik nu zwanger ben van een jongen en slaat groot uit bij 3 weken. Ben benieuwd groetjes mau
wie zou er voor mij ook willen pendelen, kijken of het bij jullie ook zo is ben zo benieuwd naar jullie uitkomsten groetjes mau
Mmm, ik heb net voor mezelf weer eens gependeld volgens de pendel test ik 5 dec positief. En zou zwanger zijn van een 2-ling jongen en een meisje, komt dus nog steeds hetzelfde uit. Echt zo raar! Want ik heb geen temp stijging. We wachten het af!
He weetjewel, nog bedankt voor de pendel. Ik heb weer een nieuwe uitslag. Januari '09 zwanger van een meisje door Weetjewel. Wie zet mij op de lijst?
Ik heb ook een nieuwe pendel: Bootsy => november, meisje! We hebben nu dus een jongen en een meisje. Tis vast een tweeling! Maar ik mag op de lijst.
Ja leuk is dat he! Al pendel ik wel niet zelf kan dat niet, heb er ook geen. Maar er zijn een aantal hele lieve mensen hier die voor andere pendelen en die val ik dan lastig om het zo maar ff te zeggen. Ben ze ook echt dankbaar ervoor dat ze dat doen gaat toch veel tijd inzitten.