Ik ben weer volop aan het pendelen en mijn postvak is weer helemaal leeg. Dus als iemand gependeld wil worden stuur maar een pb'tje.
Ik heb weer een pendeltje erbij: Alies05 => januari, jongetje. Tot nog toe hebben alledrie de pendels iets anders. Ben heel benieuwd wie er goed zit. Ik hoop de novemberpendels!
Graag gedaan. Ik kijk net naar die foto in je album, maar ik zie een streep hoor. Hij zal er vast morgen ook staan.
jaah ik zie hem in het echt beter maar belde de dokter vandaag en die zei van nou ik twijfel of je wel zwanger bent dus moet ik daar morgen heen om een zwangerschapstest te doen beetje vaag verhaal sorry liefs
@ Alies05 Ik wil ook graag op de pendellijst, zie mijn onderschrift voor de pendeluitslagen. Dames bedankt voor het pendelen!
heb geen idee waarom ze deed wel een beetje sjaggie maar ach boeit me niet ik haal denk ik zo wel cleurbleu digitaal liefs
Ik zie ook een streep hoor Miriam, alleen niet bij de puntjes die je erbij hebt gezet maar wat naar rechts. Succes!
Komt voor elkaar. Als er nog meer dames op moeten meld het dan even, dan kan ik die vanavond ook nog toevoegen op de lijst.
moet je even naar het topic geloof jij in naald en draad ofzo daar kan je vragen of iemand voor je kan pendelen