Ik heb het ook uitgeprobeerd, maar dan heb ik mijn vent de ketting laten vasthouden...zodat ik zeker wist dat ik het niet zelf stuurde En ja was rondje nee heen en weer, Op de vraag ben ik zwanger ...draaide het een rondje en duidelijk ook, Op de vraag meisje...rondje Jongetje, heen en weer Vraag in mei uitgerekend heen en weer Vraag in juni uitgerekend rondje en zo groot kwam buiten mijn hand uit! ik heb het ook boven mijn buik laten doen, hij draaide een hele grote ronde! We hopen het zo! Mijn NOD Is volgende week 1 oktober..even afwachten nog dus! Spannend, allemaal succes met wachten Kuss Missy
dit is de pendel voor mij van jojo Je bent nu niet zwanger Je raakt zwanger in januari 2009 De zwangerschap zal goed verlopen Je bevalt in okt 2009 Het wordt een jongen
Je hoeft 'm niet boven je pols weg te halen. De pendel zal weer rondjes gaan (dat doet ie in mijn geval dan) draaien alvorens het nieuwe geslacht aan te geven. het beste kun je de pendel eerst vragen wat 'startpositie' is. Dan zal ie als het goed is stil gaan staan. Dan vraag je welke positie is meisje en dan zal ie aangeven wat meisje is. Bij mij is recht vooruit meisje en van links naar rechts jongen.
Dames de aanvragen stromen binnen. Ik zal vanavond een paar pendels behandelen. Dus het kan wel een dagje duren voordat alle dames hun uitslagen krijgen.
Hey meiden, Ik krijg heel veel vraag naar pendels... Ik doe het met alle liefde voor jullie, maar het kost veel energie en tijd. Het kan zijn dat mijn mailtjes terug langer duren, ik heb namelijk ook nog een kleine krummel rondlopen die nu lekker slaapt. Als je geen antwoord terug krijg dan ben ik ermee bezig en krijg je vanzelf. Dan wordt het gewoon de volgende dag, maar je krijgt zeker een pendel van mij... Liefs jojo
hallo meiden, ik ga vanmiddag ook weer pendelen. Als er nog meiden zijn voor wie ik mag pendelen stuur maar een pb vergeet aub niet je naam en vooral je vraag liefs zuurtje
heb dat boven mijn pols nu ook geprobeerd zoals alies zei, en geeft bij mij dan ook aan links rechst meid en voor naar achter jongen. en hij blijft mij 3 stuks 1 en 2 een meid en 3 een jongen. ehct heel appart hihihi.
kan dat ook nog dan? heb je al wel getest dan of heb ik dat ff gemist ergens. hoever ben je nu over de datum dan.....
heb je al getest christy? Suus: ja je kan idd ook schijnzwanger zijn...dan hebbie alle verschijnselen tot aan het krijgen van een zwbuikje aan toe geloof ik maar ben je niet zwanger.