Sjan, kijk eens bij deze link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 De meeste van de dames die pendelen, kletsen hier en hier wordt een lijst bijgehouden voor diegenen die willen, zodat je kan bekijken welke pendels zijn uitgekomen.
Zijn er misschien nog andere mensen die eens voor mij willen pendelen ? (die nog niet voor mij gependelt hebben en die niet op de lijst staan ) ben wel benieuwd of er nog meer uit komt en wie er uiteindelijk gelijk krijgt zelf dacht ik dat ik pas in Mei zwanger zou raken maar zou het enorm leuk vinden als Februari uitkomt is dan een leuk verjaardagscadeau voor vriendlief Maar november december is natuurlijk nog leuker
supernanny die pendel wat je vandaag had gedaan voor mij heeft gelijk heb net cleurbleu diitaal gehaald en ik ben zwanger liefs
Hey. Helaas, ik kan alweer op rood. Pendels van Alies05 en Justfem kloppen niet. Ik heb een paar huilbuien gehad vandaag want we gaan nu officieel ronde 8 alweer in. Maar weet ook dat ik in vergelijking met anderen nog niet mag klagen. BALEN BALEN BALEN Knuffel van Joeke
ik zie diverse mensen het hebben over andere pendelaars van andere sites? iemand een idee waar ik die kan vinden? of mag ik daar niet naar vragen op deze site?
ik mag ook met een nieuwe pendel op de lijst... supernanny december zwanger van een meisje... heb er al een paar hoor nu voor december. zuurtje:november2008jongen weetjewel:december2008meisje alies05:december2008meisje bootsy:december2008meisje justfem:decmeber2008meisje jongmama:december2008meisje luukje:december2008meisje supernanny:december2008meisje
Hallo allemaal! Ik heb een paar pendels ontvangen, maar zou het leuk vinden er nog meer te krijgen! Wie o wie wil nog meer voor mij pendelen? Hoe meer hoe beter. Ben zo benieuwd! Toevallig zag ik bij het doorlopen van het forum dit topic.. dus zou me er graag bij aan willen sluiten. Welke gegevens hebben jullie nodig? Groetjes lexy
ja zou zeker een mooi geschenk zijn....hoop het echt... trouwens,tis maar vragen eer ik pbtjes stuur,maar kan iemand pendelen wanneer ik positief test ook
dat zou ik ook wel eens willen weten, denk dat de meeste meiden hier al voor me gependeld hebben, nog bedankt daarvoor dames! Ik wacht rustig af