wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heb er weer een nieuwe pendel bij

zwanger april 2009. meisje
    van Supernanny

thnx nog

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wil voor mij iemand ook pendelen?
    Hoe moet ik dat dan doen?

3. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Stuur maar een pb met je gegevens.

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ieders zijn keuze er in. ;) Maar je moet ook bedenken dat de maand goed pendelen maar 1/12 kans is dat het goed gependeld wordt.
    Ik vind het tot nu toe redelijk wat goed gependeld is. Dat is bijna 1/3 deel. Het is ook puur dat de dames hier het gewoon leuk vinden en het nog een klein beetje hoop geeft. En ze weten dat het geen garantie geeft dat het uit zal komen.

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wat Knippy idd al aangaf. Het is het handigst dat 1 persoon het blijft doen.
    Dan komt iedereen op de lijst die er graag op wil. ;)

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen dames,

krijg nog steeds volop aanvragen binnen, maar ga pas weer komende week pendelen, heb mijn vruchtbare dagen nu net gehad, en nu is mijn zoontje van 3 ook nog geveld door een flinke griep, ben nu met mijn 2e machine was bezig sinds 9 uur vanochtend....

7. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Beterschap Luukske voor je kleintje.

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Supernanny, ik heb je een PB-tje gestuurd!

Liefs

9. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

luukske sterkte met je zoontje

10. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    :D tuurlijk daar heb je ook gelijk in! Ik hadvoor de grap mijn schoonzus gependelt en die is nu al ruim 2 jaar bezig is en volgens pendel zou ze zwanger zijn van een tweeling......en ze was ook nog een overtijd dus ze was er echt heel erg blij mee en de week erop werd ze ongesteld :evil: baal baal. Het zorgt ook nog eens voor een teleurstelling. Ik had mezelf toen ook gependelt en ook ik was zwanger volgens pendel........ben nu 4 dagen overtijd, ik hoop echt heeeel erg dat ik ook echt zwanger ben.

Maar ieder zijn eigen keuzes inderdaad!

11. laura

laura Actief lid

6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    hallo,

zou er ook iemand voor mij willen pendelen bij mij komt er uit dat ik zwanger ben van een meisje maar weet niet als het wel werkt als je het bij jezelf doet?

liefs laura

12. francoise

francoise Lid

24 nov 2008
    27
    0
    0
    Italie
    Hey hallo,
    ik lees mee, maar heb nog nooit eenr actie geplaatst :oops:
    ik zit in de 2e ronde voor een 2e beebje. Ik heb geprobeerd zelf te pendelen en daar komt uit dat deze maand raak is :eek: maar ik heb ook bruin verlies :( dus ik weet niet of mijn uitslag dan nog wel kan kloppen.
    Wie wil er voor mij pendelen

Francoise

13. moepie

moepie Lid

20 nov 2008
    7
    0
    0
    Hoihoi,

Heb nu 2 antwoorden gekregen van hun uitslag qua pendelen.. Thanks!

Jullie hebben het over 'n lijstje.. Wat houd dat in?

Liefs..

14. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Hey, jij ook hier? ;)
    Op die lijst staan alle pendels per maand. Een paar pagina's terug staat de lijst.

15. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Daar ben ik het helemaal met je eens.Het geeft idd een beetje hoop om verder te gaan.Ik kom zo net wat makkelijker de maand door.Maar het is wel grappig dat bijna iedereen die mij pendel allemaal de zelfde maand aan geeft behalve 1 dan.Maar ik kijk wel meer uit naar de volgende maand ook al weet ik dat de kans er gewoon in zit dat ik gewoon ongie word

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Heb jij toevallig voor je schoonzus gependeld terwijl ze al overtijd was? Want dan kan het namelijk zijn dat jullie zo graag willen dat ze zwanger is, dat je dus de pendel beïnvloed hebt.
    En bij jezelf pendelen is de kans al heel klein dat het zal uitkomen, omdat je 'm onbewust de uitslag laat pendelen die je eigenlijk wilt.

Maar ik hoop voor je dat je eigen pendel natuurlijk gelijk zal krijgen. :)

17. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi Angilla,

Het is erg lastig om voor jezelf te pendelen,ik heb het ook geprobeerd,met vragen waarvan ik het antwoord zeker wist,en het kwam alleammal uit.Toen ik vroeg wanneer ik positief zu testen wam er een datum uit wat helemaal niet kon kloppen,dus toch zelf..

Ik ben erg blij met de pendels van de dames hier,ondanks dat het een gok blijft is het erg leuk om mee te maken,bij mijn zijn de pendels uit gekomen,toeval of toch...

Liefs melissa

18. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik vind het dan wel leuk voor je dat bij jouw de pendels uitkwamen.Ik hoop dan dat het bij mij ook uitkomt.Het zou mij echt heel erg gelukkig maken

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    dank jullie wel meiden, hoop dat onze vent snel weer beter wordt, want die slapeloze nachten met een kindje dat constant hoest, en daardoor misselijk wordt, is niks.....

als hij wat beter is ga ik volgende week mijn lopende aanvragen even bijwerken, dus meiden als jullie een aanvraag hebben gedaan, en die nog niet terug gekregen hebben, wrs wordt het na het weekend

20. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    melissa 29 en miriam24 gefeliciteerd !

Geniet ervan ! :D

Deel Deze Pagina