Ik heb er ook een nieuwe bij: Supernanny Februari Meisje... Hehe februari loopt aan kop ben benieuwd...
ik heb er ook een nieuwe bij! Supernanny jan. jongen. Je bent tot nu toe de enige.. ben benieuwd, hoop natuurlijk eerder op een positieve test, maar ben benieuwd!
He wat gek! Alies heeft gependeld voor feb. 09 jongen en suppernanny voor jan. 09 jongen. Snap niet waarom dat er nu niet staat!
Ik heb er ook weer een nieuwe pendel bij: Februari een meisje gependeld door evelien28. Bedankt Evelien28! Alies05 zou je hem toe willen voegen aan de lijst als je weer gaat up-daten? Thanx! Groetjes
Heb ook 'n nieuwe erbij! Alies05 zwanger dec '08 van 'n jongen! Thanks! Ben benieuwd.. Tot nu toe zijn 't alleen nog maar meisjes haha!
hallo volgens mij ben ik onzichtbaar en heeft niemand mijn oproepje gelezen ik heb echt 6 keer achter elkaar gependelt voor mezelf en daar kwam iedere keer uit dat ik deze maand zwanger zou zijn ( snik ). inmiddels ben ik ongi geworden ( zie banner ). Dussuh ik vertrouw niet meer op mezelf ( alleen met pendelen hoor ) Zou er iemand voor mij willen pendelen ...please... Thanx
@Francoise in de lounge kan je zien welke meiden er pendelen, deze kan je dan een PB sturen. Of kijk een paar pagina's terug. Volgens mij wilden Luukske en Supernanny ook weer pendelen...
ik wil bij deze Alies05, Bootsy, Claire85, justfem en Maar29 even bedanken...... had vanmorgen een posi test dus hun pendel is uitgekomen.... thanx lady`s!
stuur mij maar een pb met je voor achternaam en geboortedatum dan zal ik zo snel als lukt voor je pendelen
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 hier de link met alle dames maar heb geduld de dames doen het vrijwillig dus het kan even duren voor je antwoord krijgt