Hallo allemaal Mijn eigen pendel gaat niet door, hij was er vanmorgen g.v.d! Wel een nieuwe pendel erbij van alies, feb 09 meisje toi toi toi voor iedereen en op naar de volgende ronde groetjes mau
Dankje nu nog niks maar goed ben pas 2 dagen overtijd natuurlijk... ik heb nog steeds een raar gevoel in mijn buik wel alsof ik ongesteld moet worden maar meer en toch wat anders dan normaal? Mijn buik is ook ontzettend opgeblazen echt zoooo irritant! en mijn borsten zijn zoooo pijnlijk alsof iemand er heel hard aan trekt ofzo zo'n raar gevoel! + ik heb ineens veel puisten :S maar tja kweet niet of ik al zwanger zou zijn ik denk dat het gewoon wat langer duurt die ongesteldheid omdat ik gestopt ben met de pil... en dat dit de bijwerkingen ervan zijn? We wachten rustig af... Ondertussen ook al en set zwangerschapstesten op internet besteld dus kan de komende weken / maanden als het nodig is vooruit
Ik heb je pendeluitslag opgeschreven en als ik weer een waslijstje heb pas ik de pendellijst weer aan.
Hoi Hoi, Begin nu toch wel erg ongeduldig te worden!Ben deze maand WEER ongesteld worden!Zijn er nog vrijwilligers die voor me willen pendelen?
Hoi, Ben nieuw hier en ben benieuwd of een van jullie ook voor mij kan/wil pendelen! Heb het zelf ook al geprobeerd maar op een of andere manier lukt het bij mij niet! Dusse "voorspellingen" zijn welkom!
Hoikes, ik ben ook nieuw hier, maar lees al geruime tijd mee. Zouden jullie ook eens voor mij willen pendelen? Ik zal een pb'tje sturen. Alvast mercikes hé En voor de zwangeren: een dikke proficiat. Geniet ervan
Hoi meiden, Alies05 heeft voor mij gependeld en hier kwam uit: februari 2009 zwanger van een meisje. Wil iemand dat voor mij in de lijst zetten?