Hier nogmaals, Ik vind jullie grote schatten maar ik pendel echt even niet meer Mn lichaam is te snel uitgeput en al, dus ik hou mezelf even alleen met mij en mannetje bezig Dus asjeblieft geen mailtjes ervoor. Ik laat wel weer weten wanneer ik weer pendel @ zuurtje.... jeetje jij krijgt ook alles tegelijk over je heen. Beterschap en dikke knuffs!
@ Alies, bedankt voor het op rood zetten hoor! Sorry, had geen tijd meer het hier te melden. @zwangeren, gefeliciteerd hoor! @de rest, succes in de volgende ronde en sterkte waar nodig. Dikke knuffels voor jullie allemaal!
esther: gefeliciteerd en geniet ervan loe: ontzettend balen weer, heel veel succes in de volgende ronde
Hallo, wat vinden jullie van mijn geweldig mooie nieuwe avatar door klussertje! Klusmeis, dank je wel!
hier nog niks te bekennen... ik wacht nog eventjes af en anders nog maar eens een testje.. heb testen besteld online en die komen als het goed is dinsdag binnen dus dan doe ik woensdag ofzo een testje.....
pendel dames hierbij wil iik me verontschuldigen voor de pb's die je jullie meerdere malen van me hebben gehad. ik kon namelijk mijn verzonden berichten niet zien, dus ik dacht dat ze niet verstuurd waren. ik wacht dan maar GEDULDIG af op t resultaat.... liefss
Northern mag ik je wat vragen? Doe het maar vast. Waarom zet je niet al je reacties in 1 berichtje? is toch overzichtelijker
Ja is wel zo, maar heb geen zin vandaag om een extra scherm te openen. Zal volgende keer niet zo lui zijn
geeft niet hoor was alleen benieuwd waarom het was. Maar is dus gewoon luiheid vandaag hahaha het natuurlijk ook pas maandag morgen vroeg he
Ik heb het net ook geprobeert. Moet volgens mij over 1 week ongesteld worden.. ben nog beetje onregelmatig... ben nu al 4 weken verder sins mn vorige ongi. Ik vroeg of ik zwanger was. En toen ging die rondjes draaien. Toen vroeg ik of ik een meisje krijg en toen ging hij recht op en neer. Toen vroeg ik of ik een jongen krijg en toen ging die weer rondjes draaien. Toen vroeg ik of ik in Juni uitgerekend zou zijn ( wat onmogelijk is ) en toen ging die weer recht Daarna vroeg ik of ik in Augustus uitgerekent zou zijn ( wat wel het geval zou zijn ALS ik zwanger zou zijn ) en toen ging die rondjes draaien.. Daarna vroeg ik wat ja en nee was en bij ja ging die rondjes draaien en bij nee recht.. Ik ben benieuwd.... hoop dat ik het volgende week weet.. Zit pas in ronde 3 maar hoop toch dat het al zover is.
Mijn postvak zit weer aardig vol na een weekend, helemaal niet erg hoor. Daarom vraag ik even geduld aan de dames die mij een pendelaanvraag hebben gestuurd. Het pendelen lukt nu niet, ben te gespannen voor de bloeduitslag die ik straks ga krijgen. Als de uitslag niet goed is zal het wat langer duren voordat ik weer pendel. Hoop op jullie begrip en niet steeds vragen te krijgen of ik eindelijk eens wil pendelen.