Leuk om nog iemand van België tegen te komen Tearke Alies05, Knippy en Supernanny ik heb jullie een PB'tje gestuurd. Het blijft hier in "wachtrij" staan, dus ik weet niet of het verstuurd is. Ik ken niet zo heel veel van computers Alvast mercikes voor het pendelen dames
Als ze in de wachtrij staan betekent het dat ze nog niet gelezen zijn. Zodra ze in de verzonden box staan zijn ze gelezen.
Goedmorgen meiden, Hiero de griep te pakken, dus kan mooi de hele tijd beetje internetten en zp in de gaten houden Vandaag nog testers? XXX
alies mijn eigen pendel voor november mag op rood Vannacht zijn de gekomen voor de dames die me een pb hebben gestuurd kan even duren me hoofd staat nu echt niet naar pendelen sorry zodra ik er de moed weer voor heb krijg je een berichtje terug van mij.
@knippy, hè wat rot nou. een knuffel om de vervelende dagen door te komen, en dan ga je er weer voor wij gaan over een paar dagen weer flink klussen liefs Francoise
Thanks voor je lieve woorden volgende week beginnen we ook wel weer fanatiek met klussen hoor alleen nu staan de tranen me nader dan het lachen
@knippy, balen meid...maar het jaar is nog niet voorbij, dus misschien toch nog een "roze"kerst voor jullie dit jaar
Hey Knippy, Wat jammer nou, maar kop op joh! De volgende ronde is het zeker raak! Ik duim alvast voor je! Dikke knuffel!
@knippy: Oh balen voor je, een hele grote knuffel vanaf hier , nog een paar dagen en dan is de hormonen dip weer voorbij en kun je weer aan het klussen. Heb jij straks met oud&nieuw een positieve test en ga je zwanger het nieuwe jaar in
Ben ik weer Ik had de vorige x gezegd dat hij bij zwanger, jongen en auguster rondjes draaide. Nou net heb ik 3 x gevraagd wat ja was en 3x ging die rondjes draaien... daarna vroeg ik 2 x wat nee was en toen ging die op en neer... Daarna kreeg ik weer zwanger rondje alleen nu kreeg ik bij meisje rondje in plaats van bij een jongen zoals de vorige x.. Ook vroeg ik of ik in juli uitgeteld zou zijn en toen zei die nee... daarna vroeg ik weer augustus en toen zei die weer ja... Ik hoop het zoooooo!
hey dames, ik heb net getest en mijn mannetje en ik zien een licht streepje, in mijn album staat een foto. zien jullie hem ook? zo ja kan mijn pendel van november op groen. XXX Gusam