Vraagje... Heb vandaag normaal mijn eisprong. Hebben eergisteren en gisteren geklust. Is het nog aan te raden om dan ook vandaag nog te klussen? Of is het dan al te laat? Nanske
Allé, dan moet ik mijn ventje vanavond weer zien zover te krijgen... Hij wil het namelijk niet doen op commando, maar gewoon spontaan. Hij zegt, laat de natuur zijn gang maar gaan, het moet prettig blijven... Helemaal mee eens, maar als dan de vruchtbare dagen er zijn, dan kan ik aan niets anders meer denken dan aan klussen!
haha, erg hé? Ik zou zo graag hebben dat jullie pendels uitkomen, dus ik zal al maar bedenken hoe ik de klus vanavond kan klaren... )
Ik vraag me altijd af hoe natuurlijk hij het nog vind als ik de 3 dagen voor mijn eisprong zo'n verleidster ben, voelt bij mij niet natuurlijk meer iig Ik hoop ook dat je pendels uitkomen en dat mijn eigen pendels ook kloppen Dan fijn met een positieve test onder de kerstboom
hihi, zo probeerde ik hem gisterenavond te verleiden en hij schoot in een lach en zei me... "jij wilt niet vrijen hé? Jij wilt gewoon gedekt worden" hahahaha.... Samen positief onder de kerstboom, het zou een mooi geschenk zijn... maar ik heb nooit veel geluk dus... ik hoop het in elk geval voor jou!
Hahaha die heeft het wel door! vorige maand zei mijn mannetje: Je wil me alleen maar om mijn zaad! hoe komt ie daar nu bij?! Nou en jij hebt vast ook geluk want ik heb normaal ook niet zoveel geluk en als ik zwanger raak dan jij vast en zeker ook net als alle anderen die zwanger proberen te raken
Hahahaha, die van jou is ook goed... Die heeft het dus ook door! Mannen toch hé... in plaats van hun er gewoon bij neer te leggen, daarvoor zijn ze toch op de wereld gezet? hahahaha (oeps ik laat me weer gaan)
Stuur me maar een pb-tje met je voor- achternaam en geb.datum + de vragen waar je antwoord op wilt hebben, mijn inbox is erg vol maar, morgenochtend pendel ik weer
mannetje baalt als het duiveltje er weer is, laatst de opmerking voel je die liters stromen allemaal naar je ei! tijdens .... nauw ik lachte het uit maar moest mijn best doen wel alles ff binnen te houden!
Ik heb effe een vraagje sorry hoor komt door de onzekerheid.Maar normaal heb ik altijd zin om te eten en nu pfff aub niet zeg terwijl mijn maag wel aangeef dat ik honger heb.Ik ben erg aan de maat dus ik heb dit nog nooit mee gemaakt.Heb wel telkens kleine krampjes in mijn onderbuik maar niet dat in mijn ongie voelt aan komen die zijn namelijk 10x erger
@angilla: tja dat kan van alles betekenen, dat is het lastige aan die zwangerschapskwaaltjes, die kun je ook hebben bij een aankomede ongi alleen een test kan zekerheid geven, waarom test je morgen niet al een keer met zo'n goedkope test, als ie dan negatief is, heb je gewoon te vroeg getest en test je over 3 dagen weer De teleurstelling van zo'n negatieve test kom je wel weer te boven tenslotte en van een onzeker gevoel wordt je ook niet vrolijker
Mijn pendel van november mag op rood Helaas zijn gisteren avond de gekomen..... op naar ronde 2! Groetjes Cynthia