heb weer een nieuwe pendel erbij van Justfem feb'09 meisje, posi test idem februari ligt aan kop, ben benieuwd en laat me verrassen. groetjes mau PS Angilla hoe staat het ervoor? zijn zo benieuwd!
t schiet niet op de met de pendels... heb keelontsteking en verhoging, dus ik kan echt ff niet pendelen... ik hoop vrijdag weer... maar ff niet... sorry dames...
Ah, komt goed... Ik ga ook gewoon werken, dus tis niet zo heel erg, maar pendelen daar staat m'n hoofd ff echt niet naar thanx
ik ga ook altijd gewoon door met werken hoor echte bikkels hahaha doe maar rustig aan de pendels komen vanzelf weer.
heb weer allemaal nieuwe pendels erbij! de meeste gaan voor December ik hoop dat t uitkomt! nogmaals Pendel dames dank jullie wel! liefsssss
Nou ik zit hier met tranen in mijn ogen en dan bedoel ik niet van geluk.Het was dus een negatieve test.Ik snap er helemaal niks van ik was zo overtuigd maar ja dan zal ik wel een latere eisprong hebben gehad.
ik heb het ook net even gedaan ja was ronddraaien nee was heen en weer gevraagt of ik zwanger ben en ja was het andwoord word het een meisje nee andwoord en een jongen ja was het andwoord gevraagt of ik een test kan doen nee volgende week een test doen ja ik zou even moeten wachten dus we duimen groetjes Natascha
Ik doe dit ook al een tijdje met een naald aan een draadje en bij mij komt elke keer hetzelfde uit. Volgens dat ding ben ik nu zwanger van een jongen en test ik zaterdag positief! Nou we zullen zien haha.
zijn er damens die het aandurven om voor mij te pendelen? ben wel heel nieuwschierig... maar durf zelf nu niet voor mezelf te pendelen elke keer is t precies uitgekomen en beide keren ook mis gegaan
Dank je.Ik snap er echt niks van ik voel me namelijk wel zwanger ik weet niet waarom ik het voel.Maar ik heb bepaalde dingen die ik echt nog nooit heb gehad tot nu toe dan.
@claire: als je wilt dan pendel ik je wel, had ik je al eens gependeld, dacht zelf van wel, maar zie tegenwoordig zoveel pb-tjes dat ik het soms niet meer zeker weet @angilla: ja die onzekerheid is en blijft vervelend enige dat je kunt doen is afwachten
Hoi Justfem, ik wil niet ongeduldig overkomen, maar ga je mij nog pendelen vandaag? Zou het heeeel fijn vinden! Alvast bedankt!
Alies05 Justfem Supernanny Knippy Luukske Wat betreft de uitslagen moet je er geduld voor hebben, ik was eerst ook een beetje ongeduldig maar de pendel dames doen t zo snel mogelijk als je aan de beurt bent. Geduld is een schone zaak