Nou ik heb geprobeerd te pendelen, maar na 3 pendels werkte de pendel niet echt meer mee. Ik word volgens mij verkouden. Neus zit al helemaal dicht en mijn vriend en ik zitten allebei al te niezen en snotteren. Ik zal morgen proberen of het pendelen weer wil. Dus dames die nog op antwoord wachten, jullie moeten nog even geduld hebben.
hoi hoi allemaal, justfem heeft voor mij gependelt Zwanger: feb 2009 Pos test: feb 2009 Tweeling: ja Geslacht: meisje en jongen *duimduimduim* als alles goed verloop 30 dec baarmoederfoto 6 jan 1ste dag orgamtril slikken gevolgt door clomid vanaf cd 3. Dan zou ik ongeveer 2 febr ei hebben en 17 febr kunnen testen hoop t zo!
Ah, ik ben volgende week aan de beurt haha Nee, ik weet het niet deze maand... Voel me raar en anders, maar daarom vertrouw ik het niet... Heb geen pijntjes of zo, maar van zo'n rommelde buik. Maar zal wel tegenvallen.. Ik had eigenlijk wel het idee dat mijn ei eerder geweest was, maar dan had ik nu ongi moeten zijn... We zien wel Jij in ieder geval eerst!
Mijn pendels voor november gaan niet kloppen. Vorige week bij de gyn pco geconstateerd, nog steeds geen ei gehad. En nu met de primolut wachten op de ongie. Wie weet is december onze maand!
@nhene....jippie je bent zwanger....wat leuk ! Veel plezier, het is een magische reis Liefs Francoise
@vliegje: vervelend voor je, zal voor je duimen dat de primolut zijn werk goed zal doen en dat je straks onder de kerstboom zit met een positieve test
Nhene, gefeliciteerd! Justfem, ik hoop het ook, maar in het vroegste geval kan ik volgens mij pas na nieuwjaar testen. Maar eerst maar eens kijken of ik uberhaubt ongesteld wordt met de primolut en de clomid aanslaat..
is er iemand die voor mijn wilt pendelen ik heb het zelf al gedaan maar zou graag willen weten of iemand anders dan het zelfde andwoord krijgt groetjes Natascha
Voor iedereen die gependeld wil worden, in dit topic vind je de namen van de pendelaars die je kunt PB-en, http://www.zwangerschapspagina.nl/about18431.html Je dient in het PB-tje je voor-, achternaam en geboortedatum en de vragen die je hebt te vermelden, dit werkt het snelste voor de pendelaars. LET OP! Omdat pendelaars ook mensen zijn met een gewoon leven kan er wel eens wat tijd over heen gaan voor je een reactie terug hebt. Grtjs Fem