Ik weet het ook niet of het wel gaat goedkomen deze maand Heb sinds gister bruine afscheiding................en dat al op de 25e dag! M`n cyclus is meestal iets van 29 tot 36 dagen........ vind het een beetje raar allemaal......
Tja, je weet het ooit niet he... Je lichaam kan raak reageren op de zwangerschap. Ik hoop voor je dat de pendels van november gewoon uit gaan komen...
Meid wat lees ik nu Oh hoop het zo dat het een fout van de test is, de anderen waren immers zo duidelijk!
Ja hoop ook dat ze uitkomen Heb jij er ook weer 1tje juist Zag dat jij ook veel pendels van november hebt, spannend hoor!
@nhene: digitaal zijn altijd veel minder gevoelig ze hebben veel meer HCG nodig test over een dag of 3 nog eens dan is je HCG (als het aanwezig is) weer omhoog gegaan
Dames ik heb goed nieuws ik hoef niet te beginnen weer met de pil.We kunnen toch in het huis blijven maar alleen niet uitbouwen maar waar wij schuin dak hebben een dakapel neer zetten en onze slaapkamer halveren en dan hebben we niet een grote baby kamer maar wel een ruime kamer.
Ik ben op dit moment zo gelukkig.ik ben van karakter erg persimistisch maar op dit moment erg optimistisch.Alles kan gewoon goed komen Ik spring echt van geluk
Ik heb vandaag ook voor iemand gependelt. Ben benieuwd of het uitkomt. Als nog meer mensen willen stuur me maar een pb met je gegevens en je vragen.
Thanx Que voor je snelle pendel De nieuwe pendel luidt als volgt: Nu zwanger van een meisje, zaterdag posi test ! En ben erg benieuwd, heb al vele pendels voor november dus ik wacht in spanning af
Hahaha ja, het is m`n 5e pendel die november aangeeft, erg spannend! Wat heeft ze voor jou gependeld, als ik vragen mag?
Januarie positieve test.Maar ik heb uitgerekend maar als ik idd over 9 dagen mijn nod heb dan kan ik niet meer in december zwanger raken want dan heb ik mijn eisprong in januarie tenzij ik over 9 dagen mijn nod heb en daarna mijn cyclus 28 dagen is want dan heb ik dit 13 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 24 December 2008 Een beetje vruchtbaar 25 December 2008 Vruchtbaar 26 December 2008 Erg vruchtbaar 27 December 2008 Eisprong 1 Januari 2009 Innesteldag 10 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen