Ik ben gister echt ongi geworden... Dus de mijne mogen ook op rood.... Tja Nijntje... als jij maar nu wel zwanger bent he Dan komt er nog een pendel van mij uit en dat zou ik super vinden als je zwanger bent En gister was de 2de keer dat ik naar Jochem ging en hij is echt geweldig! Dus veel plezier, maar dat gaat goed komen Zou zaterdag best nog een keer willen....
ik zou ook graag voor anderen willen pendelen! Maar hoe doe ik dat? En is dat weggelegt voor zomaar iedereen?
Balen voor je meid.Het was je zeker gegunt.Maar ik snap het niet want iedereen had bij jouw november staan en toch ben je ongie geworden.
Pendelen voor anderen is denk ik niet voor iedereen weggelegd. Iedereen kan denk wel aan de slag gaan met een naald en een touwtje maar het echte pendelen, daar moet je toch wel spiritueel (paranormaal) voor aangelegd zijn. Ben er van overtuigd dat iedereen dit wel kan ontwikkelen maar niet in een week zeg maar. In hoeverre de dames hier op dit forum spiritueel aan het pendelen zijn of "huis, tuin en keuken" pendelen weet ik niet, maar het blijft leuk en spannend. Zelf ben ik wel spiritueel, vraag ook vaak advies aan een medium, maar ik waag me er niet aan om voor anderen te gaan pendelen. Denk dat je het hier vooral moet zien als leuk en spannend.... Want ik weet natuurlijk niet HOE ik gependeld wordt door de dames hier, maar ik vind het leuk om te volgen. Dus dames, ga zo door!
Balen meid! Dikke *KNUFF* Jochem meijer AAAHHHHHH hoe kom je aan kaarten We zitten er continue bovenop maar lopen ze steeds mis Veel plezier vanavond! Hij is echt GOED!
Dames, ik zou eigenlijk morgen mijn 1e testje doen maar heb vannacht geen oog dichtgedaan ivm mijn grieperige lichaam dus heb de hele nacht kunnen nadenken en heb besloten om vanochtend een test te doen. Ik zie een héél licht streepje...in het echt is íe beter te zien dan op de foto. Het lukt me niet ze in mijn album te plaatsen, krijg steeds foutmelding bij de foto verkleinen...jammer!
Sjanienu1: spannend zeg! blijven proberen hoor om hem in je album te zetten.. of ga naar tinypic.com en zet hem met de link hier?
Kunnen jullie hem zo zien? http://94.100.113.19/424850001-42490000 ... _upQw.jpeg http://85.17.59.208/424850001-424900000 ... _9OWi.jpeg
JAAAAA IK ZIE HET! mag ik je alvast heeeel voorzichtig feliciteren? ik geloof dat ik de postbode zo aanval als hij eindelijk me pakketje met testen komt bezorgen haha
Ik durf nog niet echt blij te zijn...d'r kan nog van alles gebeuren...ik doe zondag een CB digitaal en dan geloof ik het pas!
Ik heb er weer 2 pendels bij: December 2008, jongen, door Que en Weetjewel. Dat maakt 11 pendels voor december, ben benieuwd of ik deze maand nog een eisprong zal krijgen.
Nou sjanienu.... dat vind ik al een goede streep hoor! Gefeliciteerd! Joepie weer pendel goed.... Misschien heb ik mijn eigen pendel van december nu ook eens goed Heb net ook iemand via pb die ik goed gependeld had! JOEPIE!
Thanx Maar ach mijn tijd komt hoop ik nog wel Tja, het was al de 2de x van dezelfde show dat we geweest waren... Dus geluk denk ik... Ik weet niet waar je ongeveer woont, maar hier zijn ze redelijk goed verkrijgbaar...
Hallo! Hoelang duurt het meestal ongeveer voordat je antwoord krijgt over het pendelen? Ben misschien iets TE ongeduldig, ik wacht het nog maar even af!
hangt ervan af hoe druk ze het hebben, soms dezelfde dag nog.. soms een week later wij maken het ze ook maar lastig ook....