Heb er ook weer een pendel bij: Nu zwanger van een meisje door Supernanny. En volgens mij hebben jullie het allemaal goed die voor mij gependeld hebben. Ik wacht nog even de digitale test af die ik straks ga doen... http://94.100.113.19/424850001-42490000 ... _upQw.jpeg
alies ik heb weer 2 pendels erbij wil je die bij eerst volgend update op de lijst erbij zetten Que Januari 2009 zwanger van een meisje positieve test februari Mau Januari 2009 zwanger van een jongen bedankt alvast
Gefeliciteerd.... Zo zeg, dat is al 3 pendels goed op 1 dag... Ben de tel kwijt geraakt hoeveel goede pendels ik heb
alle dames die mij een pb hebben gestuurd voor te pendelen sorry heb een grote fout gemaakt en perongeluk alle pb's gewist willen jullie als je nog gependeld wilt worden even opnieuw een pb sturen met je voor achternaam en geboortedatum groetjes,knippy
Ja, dan gaan we er deze ronde maar samen voor he... Roze het oudjaar uit en het nieuwe jaar in Zou het wel leuk vinden als ik op mijn verjaardag positief test (2jan) Maar ach we zullen wel weer zien. De tijd gaat toch stiekem wel redelijk snel, zeker deze tijd Heb ik jouw ook al eens gependeld? Groetjes
Ik hoop ook echt dat je pendel uit komt! Wij gaan morgen ook voor de 2e keer. De eerste keer dat we naar Jochem gingen, was zijn show: ADHD. Echt super! We hadden deze keer (weer) het geluk uitgeloot te zijn. @ Alies: ik heb weer een nieuwe pendel: Januari zwanger van een meisje. Jan positieve test. door que Groetjes en allemaal een fijne pakjesavond!
Jij ook een fijne sint avond nijntje... En morgen ook heel veel plezier.... ben benieuwd hoe jij deze show vind... maar ik vind m alleen maar beter worden