Hoi dames, ik heb het nu door mijn nicht laten doen, eerst bij haar, en later zij bij mij. er kwam precies hetzelfde uit als wat ik zelf had gedaan...errug spannend. Maar het leuke is, toen ik vroeg raakt M. in 2008 nog zwanger? zei dat ding jaaa! terwijl ze op dit moment nog helemaal geen vriend heb, maar wel iemand die ze erg leuk vind, en waarmee ze al paar keer gedate heb! we vonden het allebei super, en nu afwachten wat de toekomst gaat brenge, maar volgens het touwtje ben ik op dit moment bijna vier weken in verwachting van een meisje...ik hoop het liefs,
Hoi meiden, Bij mij is er door 3 verschillende dames gependeld (thanks!): Jojo82: zwanger in oktober van een meisje Zuurtje: zwanger in december van een meisje Alies: zwanger in november van een jongen. Dus ik ben benieuwd, de overeenkomst is in ieder geval dat ik dit jaar zwanger raak, daar hoop ik dan natuurlijk op Groetjes Mosa
Hi Ik heb ook een aantal pendels gehad: 1. Nu zwanger, juni uitgerekend, meisje 2. november 2008 zwanger, meisje 3. november 2008 zwanger, jongen 4. december 2008 zwanger, jongen 5. december 2008 zwanger, jongen 6. juli 2011 zwanger, meisje Dus... ik ben benieuwd haha!
ik denk dat mama suus doelt op dat 'zal de zwangerschap goed gaan' had dreamer83 rondje nee. en onderin zegt Dreamer83 dat de zwangerschap goed zal gaan.
Oke maar zulke vragen moet je helemaal niet stellen aan een pendel ( zou ik niet doen iig) je hoeft niet na elke vraag opnieuw te vragen maar als je lang pendelt wel een paar keer vragen Doen wat je gevoel zegt soms kan een pendel lang twijvelen ik vraag dan om zoekpostie en dan weer wat ja en nee is en daarna vraag ik of ik de vraag opnieuw mag stellen ook belangrijk altijd goed afsluiten met pendelen
Ik ben het er idd mee eens dat je geen vragen aan een pendel moet vragen over miskraam of zal de zwangerschap goed gaan. Dat zijn vragen die je onzeker kunnen maken. Het gaat nu eenmaal zoals het gaat.
je moet niet te ver gaan in je vragen aan een pendel zo vragen zwanger leuk het geslacht leuk maar daar blijft het bij mij wel bij Ik zou dat ook never nooit niet pendelen voor iemand...
Hey meiden, Ik had een aantal gemaild dat ik vanaaf zou pendelen... Ik doe het morgen pas, heb net gezwommen en ben moe. Morgen optijd naar de gyn. Als de kleine in bedje ligt zal ik morgen weer pendelen... Sorry allemaal... Liefs jojo
Ben nu 4 dagen over tijd en vanmorgen een nega test. Toch heb ik het gevoel zwanger te zijn (zere tepels, strakke borsten, erg erg moe en steken in buik) en na het lezen van jullie stukjes ook een pendel gedaan. Nee: heen en weer Ja: Rondje Ben ik zwanger: rondje Ben ik lang zwanger: heen en weer Ben ik 5 weken zwanger: heen en weer Ben ik 4 weken zwanger: rondje Wordt het een jongen: rondje Wordt het een meisje: heen en weer Kan ik vandaag testen: heen en weer Kan ik morgen testen: heen en weer Kan ik volgende week testen: rondje Ben erg benieuwd of het klopt . Heb het ook opgeschreven en ga zeker tot volgende week pas wachten met weer opnieuw testen.
Heb mijn pendel van zuurtje binnen gekregen nu zwanger van jongetje volgende week weten we of ze gelijk krijgt heb nu 4 pendels die aangeven nu zwanger hihi
ik hoop het zo dat ons 5.5 jaar geduld hebben nu beloond zal worden ...maar ga me niet vastpinnen aan die pendels hoor...maar zou echt waanzinnig zijn als het echt zo is we shall see in a week
That's the spirit, debsje. Als het waar zou zijn, krijgen we een echte babyboom volgend jaar! ha ha. (maar ik hoop wel dat het klopt... )
Hallo meiden, Sorry meiden, maar ik breek even in Ik vond jullie via via, en moet zeggen dat een erg spannende topic is geworden. En ben ook heel erg nieuwsgierig of het allemaal zal kloppen. Liefs Northern
Annie, erg spannend, hopelijk komt je pendel uit ; Ben benieuwd of er nog meerdere pendels zullen uitkomen...