hahaha ja ik ook gister, ik had z'n rare maag bah en zere tietie's maar goed we mogen nog niet klagen. Gefeliciteerd meid, enne succes hé ik ga lekker me mandje in! Doeeegg
alies ik heb er weer een pendel bij francescak zegt januari 2009 zwanger van een jongen met een posi test in januari
Ik wilde even doorgeven dat eigenlijk iedereen die mij gependeld heeft het juist had. Ik dacht dat ik vorige week ongesteld was geworden en dat ik dus niet zwanger was in November, maar ik ben er net achter gekomen dat ik wel zwanger ben! bootsy, Alies05 en justfem zeiden alledrie zwanger in November wat dus klopt, en knippy zei december, wat eigenlijk ook wel een beetje klopt want ik weet het nu net pas! Ben nu benieuwd wie het geslacht goed heeft...
Zo zeg, wat een hoop zwangeren zeg... wat is sinterklaas lief geweest Ik zal wel stout zijn geweest dit jaar hihi Ach, misschien heeft de kerstman wel een leuk cadeautje dit jaar en geeft ie dat op mijn verjaardag MAAR GEFELICITEERD VOOR ALLE ZWANGEREN!
ben net gependeld geweest door justfem: Zwanger: nov 2008 Test pos: dec 2008 Geslacht: jongen hoop dat het klopt,want heb vrijdag bloed laten nemen en hcg-waarde was 1,dus nog niet zwanger! groetjes sofie
@ll de zwangeren GEFELICITEERD!!!!! @bootsy: een tweeling past niet in je schoen, onder de kerstboom wel
Mijn pendels voor november (Bootsy en justfem) mogen op groen! Na 2 weken overtijd eindelijk positief getest.
alle zwangeren: gefeliciteerd alle mensen die niet zwanger zijn: we gaan gewoon door voor een goed beginnend 2009 ik baal ervan dat die cyclus soms gewoon zo lang duurt en dat het zo lang duurt voordat je weer mag testen haha maar ach we hebben het er nu bijnan niet meer over thuis we zien het wel gebeuren...
Haha, das een goeie! Ik hoop het @col82 gefeliciteerd.... Volgens mij heb ik echt veel pendels goed dit weekend zeg.. We gaan trouwens met z'n allen lekker zo hihi
\ Dan hoop ik dat je die van mij ook goed hebt volgende maand ow nee deze maand het is al december...