Hoi allemaal, Ik ben bang dat Justfem en Que het niet goed hebben. Heb een test gedaan van die je 4 dagen voor NOD kan doen en helemaal niks ook geen heeeel licht streepje helaas... Ik voel ook echt helemaal niks dus denk geen positieve test voor de kerst! pfff wat kan je dan balen zeg Alle zwangere: GEFELICITEERD! xxx
@alle zwangeren....gefeliciteerd! @all, heb zelf het idee dat mijn ongi eraan komt, heb een beetje bruin verlies, maar zet nog niet door . heb wel al vanaf mijn "mogelijke"innesteling ontzettend zere (.)(.), en is nu niet echt minder geworden... als ik zo'n cyclus heb als deze ronde, dan komt mijn ei nog dit jaar, namelijk rond de kerst....
Stuur maar een pb met je gegevens, dan zal ik morgen voor je pendelen. Als er nog meer dames zijn die gependeld willen worden, mij inbox is weer leeg.
stuur maar een pb met voor achternaam en geboortedatum ik heb weer een leeg postvak dus zal zo snel als lukt voor je pendelen
bedankt dat jullie voor mij willen pendelen welke gegevens hebben jullie allemaal nodig om te pendelen? dan stuur ik jullie beide zo meteen een pb met de benodigde gegevens.
Ik heb er een pendel bij. Supernanny zegt zwanger in december, van een jongen. Dat maakt nu dus drie pendels voor december..... Ik voel al weer van alles waarvan ik denk: het zou zo maar kunnen. Maar ja, vorige maand wist ik het ook zeker.....
@ Alle zwangeren, GEFELICITEERD Heb zojuist een nieuwe pendel binnengekregen van Justfem, Bedankt! : December zwanger van een jongen, december posi test. Zou je dit op de lijst willen zetten Alies05?