hahaha ja als dat zou kunnen iedereen zwanger pendelen in december maar ja dan is het hier strax druk met baby's en minder druk met zwangerschappen (althans 9 maanden later dan) dus dat is misschien ook weer niet zo leuk
wachtrij wil gewoon zeggen dat ze het nog niet gelezen heeft. Je zal geduld moeten hebben. Ik heb iemand een pb gestuurd, en die staat al vier dagen in de wachtrij
o ok dacht miss is dr mailbox vol hoop dat de pendel van justfem klopt haha zou wel een heleboel verklaren
ik heb alies en bootsy ook gePB-t maar ik krijg geen bericht dat mijn berichtjes in de wachtrij zijn geplaatst hoor...
Ik lees mijn berichtjes over het pendelen nooit in het weekend, ik pendel alleen doordeweeks 's morgens... In het weekend is mijn vriend ook thuis en die word anders gek van mij Dus morgenvroeg dan ga ik weer aan de gang
o ok haha dan weet ik dat haha groot gelijk heb je hoor denk alleen dat je er nu 2 van mij heb sorry daarvoor
ik neem je ook niks kwalijk hoor bootsy , maar liet alleen weten dat ik geen wachtrij bericht heb gezien .... je hebt groot gelijk, je doet het toch voor je plezier...
Maakt niets uit... Je krijgt er trouwens ook geen bericht van dat een pb in de wachtrij staat, maar staat bij de pb-tjes in de wachtrij... zie rechts bovenaan!
Je krijgt ook geen bericht. Je kunt bij je postbox van dit forum kijken of de mail in de wachtrij staan of in de verzonden rij. Mijn mail zal in de verzonden box staan, want ik heb jouw mail wel geopend.
aha, ja ben ook gister pas binnen komen vallen hier. dus bij deze stel ik mezelf ook nog even voor: (beter laat dan nooit) Ik ben dus Stephanie ben 21 jaartjes en in September gestopt met de pil, meteen goede cyclussen van 28 en 29 dagen... en heb als het goed is vandaag mijn eisprong van ronde 3... (ik voel m niet...) Nou hoop dat ik zo genoeg verteld heb hihi... voor vragen mag je altijd PB-en
Nou meiden ik hoor om me heen allemaal goed nieuws.Dus iedereen van harte.En wees goed voorr jezelf nu zeker.
Goedemorgen meiden, Het gaat lekker hier met de zwangeren Ook een hoop pendels weer die klopten geloof ik Dat geeft weer hoop voor mij en alle anderen die ook nog niet zwanger zijn De kerstboom staat hier ook alweer, gezellig al die lampies XXX