Hier staat de kerstboom ook. Skyradio er op met gezellige kerstliedjes. Kom helemaal in de kerststemming. Vorige week hebben mijn vriend en ik de stap genomen en zijn we naar de huisarts geweest voor een gesprek. De huisarts was heel geduldig met dingen uitleggen en we hebben een uur bij hem gezeten. We moesten eerst maar mijn bloed laten onderzoeken op chlamydia en mijn vriend moet zijn zaad laten onderzoeken. Vanochtend naar het ziekenhuis geweest om het zaad weg te brengen en ik heb mijn bloed laten prikken. Donderdag is de uitslag er als het goed is. We zijn benieuwd.
@Alies: wat spannend voor jullie, ik duim voor jullie dat de resultaten goed zullen zijn van de onderzoeken. Hier ook de kerstboom van het weekend neergezet samen met Noa, lichtjes langs het raam, de deur en in de tuin gedaan. En naderhand warme chocolademelk gedronken met slagroom en een stuk zelfgebakken kruidkoek, was erg gezellig. Zelfs de 4 ratjes van Noa hebben een kerst-kooi, we hebben 2 hangmatten voor ze gemaakt van rode fleece-stof met gele sterren.
Dus toch de stap genomen, goed hoor! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid waarom het nog niet wil lukken. Sterkte met wachten. XXX
Alies05; wat goed dat je de stap genomen hebt! Het is geen gemakkelijke stap maar je zal het je niet beklagen. Nu ga je eindelijk weten waar het probleem zit en wat er eventueel aan gedaan kan worden! Veel succes! Hier gaat't zijn gangetje. Ik ben aan het wachten op mijn eisprong. Deze ronde niet raak is de volgende ronde beginnen met IUI! Dus we duimen heel erg dat het nu lukt! Clomid slaat aan maar ik kan het niet blijven innemen. Ik had nu 20 eitjes aan elke kant waarvan er 4 aan het rijpen waren. Maar 2 waren er kleiner dan de andere 2. Dus het zullen er max 2 zijn die doorrijpten. Tja, nog even afwachten, he! Hier staat de kerstboom sinds vorig weekend. Groetjes
hallo ik kwam weer eens kijken hier zag dat er een aantal pendels zijn uitgekomen.. goed joh! gefeliciteerd allen... zelf pendel ik ook vaak.. momenteel zit ik al op dag 40 in mn cyclus terwijl ik al 2 jaar lang van de pil af ben en 2 jaar lang een cyclus tussen de 28 en 33 dagen had. dit is voor mij dus erg vreemd. zojuist dacht ik kom ik ga een pendelen. ik heb gevraagd of ik zwanger ben en de pendel antwoorden met ja. ik heb gevraagd of er nu zwanger op mn digitale zou komen te staan als ik nu die test zou doen en wederom kreeg ik en ja. daarnaast heb ik wat domme vragen gesteld zoals of mn haar blond was, ik bruine ogen had, ik morgen moest werken enzovoort en iedere keer kreeg ik t juiste antwoord. daarna heb ik nog een keer gevraagd of ik zwanger ben en wederom een ja. t begint dus best te kriebelen of ik nu zal gaan testen haha in feite ben ik al bijna 2 weken overtijd, maar t kan natuurlijk ook zijn dat mn eisprong uitgesteld is en dat ik dus gewoon nog een keer ongi ga worden.. eigelijk begint vanaf net na de pendel de zenuwen een beetje toe te slaan.. al die tijd wist ik zeker dat ik ongi zou gaan worden omdat ik nix bijzonders voel.. maar aangezien ik wel in mn pendel geloof.. zou het dan misschien toch? hmmm
@marieke1610: jeetje wat spannend voor je... ik zou geloof ik gelijk zijn gaan testen, maar ja dat ben ik Hoop dat je pendel het bij het juiste eind heeft en je positief test 1 deze dagen.
dank je justfem.. dat hoop ik ook! heb er nu wel lang genoeg op gewacht eigelijk haha zit nog te twijfelen of ik de test zal doen.. aan de ene kant kan ik dat niet geloven dat er nu ineens zwanger op zou komen te staan, maar aan de andere kant had de pendel alle vragen die ik gesteld heb goed.. dus ook die over mn ogen haar enz enz.. en mn pendel voor andere dingen is ook wel vaker uitgekomen.. dus tja..
dank je claire! zit nog een beetje te twijfelen of ik een test zal doen of toch wacht tot woensdag haha ook al ben ik al bijna 2 weken overtijd maar goed
@marieke1610: kan me voorstellen dat je het super spannend vindvooral omdat jullie al zolang bezig zijn, maar als je bijna 2 weken overtijd bent dan kan je niet meer te vroeg testen, ik wil zometeen thuis ook wel aan mijn pendel vragen wat die er van denkt, als je dat wilt, stuur me dan maar een pb-tje met je voor-, achternaam en geboortedatum
Ik heb er nog een pendel voor nov bij van francescak deze zegt het zelfde als mijn pendel van justfrem zwanger geworden in nov post test dec.... nog een paar dagen dan weten we of het uitkomt ofdat we naar de andere pendels gaan Eerst wist ik niet eens wat pendelen was en nu heb ik er een hele hoop. @alies wat goed dat jullie naar de HA zijn gegaan. Ik ben benieuwd donderdag.
@Marieke: Je moet gewoon zwanger zijn.. Mag wel een x zo zijn! Hoop het zo voor je! Ik heb door 4 verschillende laten pendelen en 4 x een ander antwoord haha Wat vinden jullie trouwens van mijn ovutesten van november? wel positief of toch niet? Ben namelijk heel erg aan het twijfelen. Als ie positief is zou ik afgelopen donderdag ongi moeten worden, maar ben t nog niet. Heb vorige week last van mn nippels gehad, heb ik ook weleens na mn eisprong, dus zou kunnen dat mn ei later is geweest? pfffffffff ik snap t niet meer. (heb trouwens niet elke dag op hetzelfde tijdstip getest) alvast bedankt!
lauwtje ik vind je middelste test wel positief.. dan kan die dus een dag later zijn gesprongen.. maar als je de middelste test nou smiddags hebt gedaan en die daarboven op een ander tijdstip dan kan t wat afwijken.. maar dat ziet er dus wel goed uit.. wanneer ga je testen dan
Mn mannetje en ik hebben van t weekend besloten nog een week te wachten. En wanneer ga jij weer testen
knap hoor lauwtje! spannend.. zal voor je duimen! ik ga woensdagochtend een test doen, als die negatief is wacht ik tot vrijdag en dan bel ik mn gyn op. dan maken ze maar een inwendige echo. vrijdag zou ik dan al 13 dagen overtijd zijn..dus dan moeten ze wel kunnen zien wat er mis is want dit heb ik nog nooit gehad zo..
oeh, spannend! Van mij mag je heel erg zwanger zijn! Dat onzekere is ook niks, dus ik zal ook voor jou duimen op een dikke positieve test!