Thanx dames.... Heb gister alles eruit gegooid en het gaat gewoon wel weer.. het is ook de stress op het werk en ik hoop ook dat dat snel over gaat.
goeiemorgen dames, ik heb gisteren ook die vervelende op bezoek gekregen....balen dus.... maar als ik deze ronde net zo'n mooie cyclus krijg als afgelopen ronde, dan heb ik mijn ei rond de kerstdagen, en ook een evt innesteling zou in december vallen, dus mijn pendels hoeven nog niet op rood misschien in januari op groen
Nou dames, daar ben ik ook weer ff, ben hier eigenlijk niet zo vaak,. maar lees wel af en toe mee. Nog 2 dagen en dan weten we of mijn pendels klopte voor November.
Hier ook 2 pendels.. die van mezelf blijft consequent hetzelfde zeggen.. HOPE SO! Volgens de pendel kan ik volgende week dinsdag positief testen.. niet maandag.. dat was een duidelijke nee... nog een hele week wachten dus.... pfff.. Ben benieuwd of ie gelijk krijgt...
Nou dames, denk toch dat de pendels niet klopten voor november, heb een beetje roze verlies dus de ongi zal zo wel doorkomen.
Nou ik heb er 2 nieuwe pendels bij francescak pendelt jan zwanger +test meisje Maar29 jan + test jongen ben benieuwd
http://www.zwangerschapspagina.nl/about18431.html Hier staat een lijst aan wie je kan vragen of ze jou willen pendelen.
ja, had een paar pendels voor November en heb er nog een paar 1 voor januari/1 voor maart en 1 voor april.
Meiden ik heb weer drie nieuwe pendels: Knippy dec meisje, Fl3xgirl dec meisje en Francescak dec jongen.
Pffff Weet iemand vanaf wanneer je misselijk kan zijn? Ik ben namelijk vanaf vanmiddag misselijk. Verder opgezette, rommelende buik met af en toe een steekje(heel laag in de buik) en meer wit/gelige afscheiding. Pijnlijke borsten heb ik van voor mijn ei. Ik ga er van uit dat ik afgelopen dinsdag ongeveer mijn ei heb gehad, gezien de symptomen die ik toen had. (buikpijn, doorzichtig dradentrekkend slijm) Ik heb drie pendels voor December. Alhoewel ik een beetje vals speel, want volgens mij zei Alies november zwanger en december positieve test. En mijn ei was dus rond 2 december denk ik.
Hopelijk is hij dit keer dan positief ik zal duimen. @bootsy dikke knuffel. Hopelijk komt die van dec nu uit en is het een blijvertje. @luukske Duimen we voor je zo'n zelfde mooie cycles, zodat de pendels van jou in jan op groen mogen. @Bruisje aftellen tot dinsdag
Oh ja vergeet ik nog mijn vraag te stellen hier. Ik denk dat mijn pendel van nov niet uitkomen sind vanmiddag een paar druppels verloren. Maar nu vraag ik mij af over mijn cyclus moet ik vanaf vandaag overnieuw tellen of beginnen met tellen als het goed los komt dat zal dan morgen of overmorgen wel zijn denk ik?
je moet tellen vanaf de dag van het eerste bloedverlies, ook als dit rose is. Had de vraag gesteld aan de verloskundigen. Bij mij begint met rose, dan bruin en dan zet het pas goed door. Wist ook niet vanaf welke dag ik moest tellen. Maar vanaf mijn roseverlies dus.