Thanx.... lief van je hoor, van jullie allemaal... Ben al bijna niet meer ongi, dus kan ik er weer tegen aan...
@knippy.. wil jij voor mij ook een keer pendelen? zeg maar ff wat je nodig hebt aan gegevens als je het wil doen!
Ik heb er een nieuwe pendel bij: Fl3xgirl: zwanger in januari 2009, meisje Hoop dat deze klopt, heb geen hoop meer op mijn 11! december pendels. Ik heb 6,5 week na mijn miskraam nog steeds HCG in mijn lichaam wat heel traag wil zakken en daardoor nog geen eisprong. Als er dames zijn die gependeld willen worden ik heb weer een leeg postvak...
ik heb er ook weer een pendel bij van caruli Februari 2009 zwanger van een jongen wil je deze weer in de lijst voegen alies thanks
Hey meiden, Ik heb al een aantal zwangerschapspendels gekregen, maar zou graag willen weten of en wanneer ik deze ronde mn ei heb.... Zou iemand deze vraag voor mij kunnen pendelen? Als je dit wil doen voor mij, stuur me dan ajb even een pb`tje, dan kan ik mijn gegevens replyen. Alvast erg bedankt. Liefs Kweb
Bij mij mogen weer wat pendels op rood, want de zijn langsgekomen.... Op naar ronde 6.... Groetjes, Nijntje
Ik hoop het ook... we zullen zien. Was wel ff balen, maar ik had het wel verwacht, had al 3 dagen bruinverlies.... Ik heb trouwens ook twee nieuwe pendels binnengekregen: Supernanny: januari meisje Caruli februari meisje Groetjes
@alle nieuwe zwangere meiden gefeliciteerd. @Hankie Bedankt voor je antwoord @Alies mijn pendels van francescak & justfem aub op rood zetten de zijn vandaag goed door gekomen. Op naar de 3 pendels van Dec Bootsy+Supernanny Meisje knippy Jongen misschien wordt het een tweeling omdat er j+m is gependeld