Voor de dames die mij gisteren nog gemaild hadden en nog geen reactie ontvangen hebben. Ik ga vanavond weer een paar pendelen. Nieuwe aanvragen zijn ook welkom. Ik behandel de aanvragen op volgorde van binnenkomst. Nogmaals mail dan je voor- en achternaam en je vragen. En als iemand nog voor mij ook nog wil pendelen hoor ik dat ook graag.
Hoi meiden Spannend spannend ! Maar ik hoop echt dat het voor iedereen positief zal uitkomen dan hebben we volgend jaar eenleuk baby boom jaar! Zelf voel ik me elke dag raarder dus wie weet ...helaas ken ik pas over /8 dagen testen.. Succes allemaal...en ik wil best pendelen voor iemand,..stuur me dan maar een mailtje Liefs, Mij
hallo dames, ik ben nog steeds niet ongi en al 13 dagen overtijd! Ik leg ook kaarten als hobby en ik vroeg of ik zwanger was, daar kwam ook een JA uit! Ik vraag me echt af wat er scheelt.
Hihi, kon het niet laten om nog eens te pendelen vandaag.. schijnt dat mn schoonzusje zwanger is.. hihi ik weet dat ze een 2de wil.. maar wanneer? Toch maar even met haar babbelen van de week
ik heb het wel eens gedaan maar zwanger worden haal ik niet echt uit kaarttrekkingen wel jaargetijde etc Maar het is veel werk en het beste is toh om live te leggen net zoals pendelen eigenlijk Mischien leuk om eens op een para beurs te gaan kijken
Ik heb net 2 PB-tjes per ongeluk gewist... Dus heb je me net een PB gestuurd waar je geen antwoord op hebt, PB me nog een keer.. Sorry! En je kunt ook zelf kaarten leggen op www.kaartlegging.nl
ik heb 7 verschillende soorten kaartendecks, ik heb met een tarotiste gesproken en zij voelde aan mijn energie dat ik spiritueel ben, dus ik zou dat kunnen volgens haar.
Hey meiden, ik ben ook al verschillende malen gependeld: (ze passen helaas niet allemaal in mijn onderschift ) pendel zuurtje: zw sept 08 - meisje pendel alies05: november 2008 zwanger van een meisje. Bevallingsdatum tussen 7 en 14 augustus. pendel Weetjewel: sept 08 van een meisje pendel jojo82: oktober 2008 meisje de uitgerekende datum : juli 2009 pendel Supernanny: Nu zwanger van een tweeling. Ik vind het wel heel spannend hoor Ik hoop iig dit jaar nog en waarschijnlijk wordt het een meisje Thanks pendel ladies! Liefs Inger
hey meiden Dit Topic loopt wel super he! Ik ga er dgn over doen om het allemaal te lezen. Dus mijn vraag zijn er al veel pendels uit gekomen? Ik heb zuurtje gevraagd om mij te pendelen en daar kwam uit ei voor morgen zwanger in oktober en een meisje! Dus als iemand mij bij de lijst wil invullen?Graag..ben ik zelf niet zo goed in..
PENDELLIJST Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee. Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje. Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Marsab: raakt in oktober zwanger. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger in september van een jongetje. Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. Feline1986: oktober zwanger van een meisje. Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. Zwanger in april 2010 van een 2-ling. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig. Nanny: zwanger in November. Senna04: Oktober zwanger van een jongen. Weetjewel: November 2-ling? Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje. Romie: November 2008 zwanger van een meisje. Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen denicepino: Januari 09 tweeling jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee tummeltje: oktober 2008 zwanger van een meisje lily: oktober 2008 zwanger van een meisje heb je erbij gezet hoor
Thanx meid! Net een nieuwe pendel van jeweetwel en ei vandaag zwanger sept van een jongen? euhm.....ach ja we zien wel
hihi ik heb ook al verschillende data gekregen hoor 4 xsept, 2 x okt en 2 x mrt 09kan alle kanten op dus....maar zoals ik al eerder heb gezegt: pin jullie zelf er niet aan vast he! pendelen is omdat het leuk is maar geeft geen garantie's