Hey allemaal, Ben weer heel zenuwachtig aan het aftellen naar mijn NOD en aan het hopen dat mijn pendels uitkomen... Maar ben net ziek geweest, griep. Maag en darmen... dus hoop dat het geen invloed heeft gehad op alles. Ben nog steeds misselijk en soms denk ik of het niet zou kunnen omdat ik toch zwanger ben... Maar dat zal wel nog niet kunnen zeker? Liefs Nanske.
Hallo Allemaal, Wie zou er ajb voor mij willen pendelen? Mijn naam is Jolyn Oostenbrug - Lemke en ben geboren op 20-01-1987 Alvast heel erg bedank! Groetjes Jolyn
Thanx voor de link knippy ik heb deze ronde eigenlijk voor het eerst dat ik geen klachten heb... de vorige 2 rondes had ik steken in mijn buik, moest ik veel plassen en voelde ik elke keer wat (zal wel tussen mijn oren gezeten hebben) maar nu voel ik al de hele maand niks bijzonders... en dat zet me dus weer aan het denken... zou het nu dan toch?
Ik heb eigenlijk ook geen klachten deze ronde. Normaal rond mijn ei krijg ik altijd pijnlijke borsten en tepels en dat houd aan tot vlak voor mijn NOD. Maar nu heb ik daar helemaal geen last van... Enkel dat griepje dan....
Ja ga aan de klus vanavond... mn ovutest gaat al richting de posi....denk nog een dag of 2 ongeveer. Mn banner klopt denkt ik ook niet helemaal...ik heb mijn korste cyclus gepakt...ook in verband met mn ovutesten, maar als ik die van vorige ronde aanhou moet ik nog 5 dagen wachten, dus ik wacht het allemaal wel af...maar zeker aan de klus haha
ik voel mijn ei niet dus daar kan ik helaas niet over meepraten, wel heb ik rond de tijd dat ik mijn ei gehad zou moeten hebben wel het gevoel dat er van onderen steeds iets uitliep , wat dan niet zo was gelukkig.
Alies: ik heb meerdere pendels voor december (je hebt er enkele niet ingevuld). Kijk maar in m'n onderschrift. En die van november/december is voor een meisje. Ik wacht nog altijd op een posi test of ongi dus weet nog niet of die is uitgekomen. Die pendels voor december: betekend dat dat ik dan bevrucht wordt of dat ik dan een posi test heb? Mijn vraag was wel wanneer ik een posi test mocht verwachten...
GEFELICITEEDRD!!!!! \/ vrijdag komt mijn schatje weer thuis \/ dus dan lekker aan de slag heb zooo zin in mijn lekker ding jammi jammi
Ik zal de rest aanvullen in de lijst, Als er staat december zul je in december ook zwanger raken. Of je ook daadwerkelijk in december een positieve test zult hebben hangt er maar net af wanneer je NOD is.
helaas de dames die december voor me pendelden hadden het mis(hun pendel tenminste ) ik heb sinds deze morgen al wat roze achtige afscheiding....dus ik mag op rood het waren er nochtans veel zenne maar kom,heb ik weer nieuwe aanvragen om naar uit te kijken ik stuur vandaag nog pbtjes! xxx
Meiden heb weer nieuwe pendels : zwanger dec 2008 pos test januari jongen van justfem zwanger januari 2009 pos test februari jongen van knippy Mogen ze weer op de lijst Alies ?
Hey dames, Hier een afwachtende liesbeth Ik voel van alles, maar wat me het meest op valt is een gevoelige buik met steken, vrij veel wittige afscheiding en een licht misselijk gevoel. Ik denk zelf dat ik woensdag ga testen als ik nog niet toch ongesteld ben geworden (mijn banner klopt niet helemaal voor mijn gevoel, denk mij ei twee dagen eerder te hebben gehad)... Ik heb nu geen testen in huis dus ik kan niet valsspelen
Ik heb een vraagje.Wanneer kan je nou het beste klussen.Op de dag van je eisprong of de dag ervoor?Of kan je nou het beste 2 dagen voor je eisprong en op de dag zelf klussen? Ben bang dat ik het verkeert doe Alvast bedankt
Net per ongeluk een pendelvraag verwijderd, van iemand die het geslacht wilde weten. Dus als je een pendelvraag hebt gestuurd en rond de 7 weken zwanger bent en nog geen antwoord hebt stuur dan even een nieuw bericht. Mijn postvak is weer leeg, wie wil er gependeld worden? Wil mijn nieuwe pendel graag uitproberen.
Hoop voor alle niet zwangere dames een roze maand! voor iedereen die nu op de roze of blauwe wolk zit GEFELICITEERD! heb weer voor mezelf gependeld dec zwanger meisje, posi test januari. hetzelfde kwam er uit bij een vriendin die voor mij heeft gependeld. We shall see.......... Groetjes mau PS. wil je ook gependeld worden stuur maar een PB-tje
nieuwe pendel van supernanny,april van een meid! bedankt supernanny!zou een mooi verjaardagskadoke zijn voor mijn jurreke!maar hoop stiekem dat het vlugger gaat haha