wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Supernanny heeft voor mij gependeld; nu zwanger van een meisje! Ben zo benieuwd!

Bij wie is er allemaal al juist gependeld?

Mag maandag testen!

Succes allemaal!

2. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    He meid!

Wat balen zeg! Nou hopen op de volgende ronde!

S6!

liefs

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Zijn er nog meer mensen die willen pendelen voor me? Ben erg benieuwd of iedereen een beetje bij elkaar in de buurt komt.

Esther de Graaf 11-09-1983

:D

Hoe werkt het precies dat pendelen?

Liefs esther

4. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik ben vanmorgen vroeg tante geworden van kleine baby kian. Het was echt een super ervaring om bij de bevalling aanwezig te zijn.Ik wist niet dat een geboorte zo mooi kon zijn.Maar ik ga nu effe slapen want ik werd om half 3 vanmorge wakker gemaakt omdat me zus 4 cm ontsluiting had

5. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    @ angilla gefeliciteerd meid, lijkt mij ook een geweldige ervaring om erbij te zijn, maar nog meer om het zelf mee te maken!

we blijven duimen voor ons zelf maar ook voor jullie, op naar een roze nieuw jaar!

groetjes mau

6. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Gefeliciteerd Angilla :)

7. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hey Tante Angilla ;) GEFELICITEERD

8. moppedoppie

7 feb 2008
    61
    0
    0
    hoi
    heb een paar mensen een pb gestuurd om te vragen of ze voor me wilen pendelen ben benieuwd of de rest ook in de buurt komt van suppernanny..... ik zie dat er een lijst is ergens maar waar? :)
    groetjes en pendelaars alvast bedankt mocht er nog iemand voor me willen pendelen graag!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

*Kijkt heel schuldig*

Ik heb net toch maar vast testen gehaald, terwijl ik zo had gezegd het niet te doen...
    Ik heb testen van het kruidvat, 2 voor vijf euro. Ik vind die andere zo duur, en als deze volgende week (ja, ik ga vastbesloten wachten tot volgende week) positief zijn kan ik alsnog digitale halen of zo.

Drie pendels voor december, kan toch niet dat ze het alledrie mis hebben? ;)

Nog steeds wat misselijkheid hier, opgeblazen buik, steekjes en gerommel, en zere borsten.
    Zucht.
    Is het al volgende week?

10. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Nou ik had ook een aantal pendels voor november en die zijn dus niet uitgekomen. Ik heb er nog 2 staan voor december. Voor mezelf pendel ik nu niet meer. Eerst maar eens hopen op een eisprong... Die was er vorige maand niet namelijk. Mochten er nog meiden zijn die voor mij willen pendelen, laat het dan even weten ;)

11. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nou dames, mijn pendels mogen ook op rood.. want kben vanmiddag ongi geworden.. helaas..
    dus de pendels van: Caruli, Justfem, Vlademira, Knippy, Supernanny zijn fout

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    He wat jammer nou meid! Ik hoop dat jouw pendel die je voor mij hebt gedaan wel uit zal komen. :)

Alies05

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Mogen de pendels voor mij ook op de lijst?

Supernanny: Januari 2009 van een Meisje
    knippy: Januari 2009 van een Meisje
    Alies05: Maart 2009 van een Meisje
    Justfem: Januari 2009 van een Meisje
    Mau: Januari 2009 van een Jongen.

Alvast bedankt...

Ik hoop dat het met die 4 pendels voor Januari raak mag zijn voor mij.... zou een mooi begin zijn van het nieuwe jaar :D

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    voor alle meiden waarbij de maandelijke periode is gekomen: jammer maar volgende maand hopelijk meer succes! ik duim voor jullie allen ;)

15. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Voor alle meiden die ongi zijn geworden: Hartstikke balen allemaal, maar toch met goede hoop op voor de volgende ronde.

Ik heb nog een pendel gekregen. Supernanny zegt december 08 zwanger van een meisje.

Bedankt Supernanny

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Alies thnx voor je pendel en hij kan weer op de lijst

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    als er nog meer meiden zijn die voor mij willen pendelen dan hoor ik het graag... :D

18. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd meid!
    Wat onwijs leuk dat je erbij mocht zijn, kan me voorstellen dat het een zeer bijzondere ervaring was.

19. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    dat kan je wel zeggen ja.Je ziet gewoon een kindje op deze wereld komen.me zus deed het in 3 persweeen maar het waren voor mij de 3 mooiste.Ik heb ook gelijk tegen me zus gezecht dat ze ook bij mij bevalling aanwezig mag zijn.Niet dat ik haar nodig heb op dat moment maar echt meer dat je dat echt moet zien hoe mooi het wel niet is

20. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Bijzonder hoor Angilla !

Gefeliciteerd !

Alle meiden die ongi zijn geworden: Balen ! Hopelijk voor iedereen een heel mooi nieuw jaar, die veel wondertjes mag brengen !

Deel Deze Pagina