Supernanny heeft voor mij gependeld; nu zwanger van een meisje! Ben zo benieuwd! Bij wie is er allemaal al juist gependeld? Mag maandag testen! Succes allemaal!
Zijn er nog meer mensen die willen pendelen voor me? Ben erg benieuwd of iedereen een beetje bij elkaar in de buurt komt. Esther de Graaf 11-09-1983 Hoe werkt het precies dat pendelen? Liefs esther
Ik ben vanmorgen vroeg tante geworden van kleine baby kian. Het was echt een super ervaring om bij de bevalling aanwezig te zijn.Ik wist niet dat een geboorte zo mooi kon zijn.Maar ik ga nu effe slapen want ik werd om half 3 vanmorge wakker gemaakt omdat me zus 4 cm ontsluiting had
@ angilla gefeliciteerd meid, lijkt mij ook een geweldige ervaring om erbij te zijn, maar nog meer om het zelf mee te maken! we blijven duimen voor ons zelf maar ook voor jullie, op naar een roze nieuw jaar! groetjes mau
hoi heb een paar mensen een pb gestuurd om te vragen of ze voor me wilen pendelen ben benieuwd of de rest ook in de buurt komt van suppernanny..... ik zie dat er een lijst is ergens maar waar? groetjes en pendelaars alvast bedankt mocht er nog iemand voor me willen pendelen graag!
*Kijkt heel schuldig* Ik heb net toch maar vast testen gehaald, terwijl ik zo had gezegd het niet te doen... Ik heb testen van het kruidvat, 2 voor vijf euro. Ik vind die andere zo duur, en als deze volgende week (ja, ik ga vastbesloten wachten tot volgende week) positief zijn kan ik alsnog digitale halen of zo. Drie pendels voor december, kan toch niet dat ze het alledrie mis hebben? Nog steeds wat misselijkheid hier, opgeblazen buik, steekjes en gerommel, en zere borsten. Zucht. Is het al volgende week?
Nou ik had ook een aantal pendels voor november en die zijn dus niet uitgekomen. Ik heb er nog 2 staan voor december. Voor mezelf pendel ik nu niet meer. Eerst maar eens hopen op een eisprong... Die was er vorige maand niet namelijk. Mochten er nog meiden zijn die voor mij willen pendelen, laat het dan even weten
nou dames, mijn pendels mogen ook op rood.. want kben vanmiddag ongi geworden.. helaas.. dus de pendels van: Caruli, Justfem, Vlademira, Knippy, Supernanny zijn fout
He wat jammer nou meid! Ik hoop dat jouw pendel die je voor mij hebt gedaan wel uit zal komen. Alies05
Mogen de pendels voor mij ook op de lijst? Supernanny: Januari 2009 van een Meisje knippy: Januari 2009 van een Meisje Alies05: Maart 2009 van een Meisje Justfem: Januari 2009 van een Meisje Mau: Januari 2009 van een Jongen. Alvast bedankt... Ik hoop dat het met die 4 pendels voor Januari raak mag zijn voor mij.... zou een mooi begin zijn van het nieuwe jaar
voor alle meiden waarbij de maandelijke periode is gekomen: jammer maar volgende maand hopelijk meer succes! ik duim voor jullie allen
Voor alle meiden die ongi zijn geworden: Hartstikke balen allemaal, maar toch met goede hoop op voor de volgende ronde. Ik heb nog een pendel gekregen. Supernanny zegt december 08 zwanger van een meisje. Bedankt Supernanny
Wauw gefeliciteerd meid! Wat onwijs leuk dat je erbij mocht zijn, kan me voorstellen dat het een zeer bijzondere ervaring was.
dat kan je wel zeggen ja.Je ziet gewoon een kindje op deze wereld komen.me zus deed het in 3 persweeen maar het waren voor mij de 3 mooiste.Ik heb ook gelijk tegen me zus gezecht dat ze ook bij mij bevalling aanwezig mag zijn.Niet dat ik haar nodig heb op dat moment maar echt meer dat je dat echt moet zien hoe mooi het wel niet is
Bijzonder hoor Angilla ! Gefeliciteerd ! Alle meiden die ongi zijn geworden: Balen ! Hopelijk voor iedereen een heel mooi nieuw jaar, die veel wondertjes mag brengen !