ohhhh ik ben zooooooo benieuwd hahaha ik heb deze maand voor t erst m'n eisprong gevoeld. en we hebben de dag ervoor en op de dag van me ei geklusst. dus ja wie weet. nou is t wachten he......duurt me nu al te lang haha ben echt zenuwachtig ervan als t deze maand raak is krijgt me schat n leuk niewjaars kado
Alle dames die door mij gependeld willen worden en een pb-tje naar me hebben gestuurd, vraag ik even om geduld te hebben, ik zit momenteel rond mijn NOD en ben een beetje te veel met mezelf bezig om geconcentreerd bezig te zijn, ik hoop over een paar daagjes weer te kunnen pendelen
Hey iedereen, Vandaag dag 28, normaal word ik op dag 28 ongesteld..... ben benieuwd.... Ben er eerlijk gezegd weer veel te hard mee bezig. Heb wel wat ongikrampjes, dus ze zullen er wel aan zitten komen. We hebben er deze maand ook niet echt veel moeite voor gedaan, door ziekte en de bevalling van ons lieve poes Pipita... Maar als de NOD nadert dan denk je er toch altijd wel aan hé Wie weet...... Liefs Nanske
@justfem: dank je meid. Ik duim ook voor jou want zie dat je op 2 dagen van je NOD zit.... Duimerdeduimderdeduim!
@knippy & angilla: voel nog helemaal niets, tenmiste afgelopen week wel ongikrampen, vandaag weer niets, ik test pas woensdag (wilde eerst dinsdag doen omdat ik idee had dat ei eerder was), maar ik heb morgenmiddag plotseling een beetje een rot gesprek in het vooruitzicht en als ik dan 's ochtends al negatief test dan zie ik daar heel erg tegen op. Zie helemaal op tegen NOD, tegen ongi ook, omdat ik voorkeur heb voor een aug of sept baby en we als het volgende ronde niet raak is pas weer in aug verder gaan, tja je kan jezelf maar restricties op leggen he.
Ik hoop voor je dat alles dan goed kom.Sterkte de komende dagen dan.Laat je het wel horen als je een test heb gedaan?
@angilla: natuurlijk hahaha, als ik toch al morgen test dan horen jullie het gelijk, ik blijf zelf ook duimen... vorige rondes voelde ik van alles dus wie weet dat het wel een goed teken is dat ik nu niets voel
Dit is voor mij hetzelfde... Het geeft idd een soort van rust, een beetje dan toch... Mijn pendel van november kan nog altijd niet op rood...zit op dag 52 en ben nog niet ongi. Ik laat het jullie weten als het zover is.
Jeetje meid,hoe hou je het vol zeg.Lijk me echt wel moeilijk zo veel dagen.Gelukkig heb ik dat niet gehad maar ik heb wel 41 dagen gehad en dat is niet fijn hoor.Je word er zo onzeker van of heb jij dat niet?
Angilla, ik heb al véél langere cyclussen gehad, als ik deze week ongi zou worden, zou dit m'n kortste (eigen) cyclus zijn! Tot hiertoe is m'n kortste 64 dagen. Ik zit eigenlijk een beetje in de MMM maar omdat m'n vorige Clomid-cyclus dan weer veel te kort was, moest ik nu een cyclus overslaan. Eigenlijk moest ik op dag 35 beginnen met Primolut maar ik ben bang dat er dan toch net iets bevrucht is ofzo en dat ik het dan 'verpest' met de Primolut! Ik ben idd enorm onzeker, ik ben heel heel bang dat ik nooit zwanger zal kunnen worden. Kan me ook niet voorstellen dat het ooit zou lukken voor ons, dat me zo'n groot geluk is gegund... Stom hè... Ik denk ook constant dat er nog wel iets aan de hand zal zijn, zeker als die Clomid dan zijn werk niet doet enzo...pffff...
Jeetje ik word gewoon verdrietig van je verhaal.Gewoon te bedenken dat als je zo graag kinderen wil dat het zooooooooooooooooooo lang moet duren.En dan vind ik dit allemaal lang duren.Ik voel me gelijk een beetje ego.Ik heb dan ook wel heel veel respect voor mensen die al zo lang moeten wachten en het nog steeds volhouden.
@angilla: ja ik voel me ook altijd ego als ik het lang vind duren, maar goed ieders eigen leed is het ergste, en dat je het vervelend vind, wil nog niet zeggen dat je niet meeleeft met de mensen die al zo veel langer bezig zijn
Angilla, dankjewel voor je lieve woorden! Ik snap wel dat het voor jouw gevoel lang duurt. Wanneer je stopt met de pil, wil je gewoon zo snel mogelijk zwanger worden en iedere maand dat je ongi wordt, is er één teveel. Zolang je er maar rekening mee houdt dat het nog niet abnormaal is dat je nog niet zwanger bent en wanneer je in de MMM zou moeten komen ooit (ik hoop écht niet dat je dit moet meemaken!), dan stel je vanzelf je instelling wel bij over wat 'lang' duurt.
@knippy: Ik heb een hekel aan de winter en kou, ben zelf jarig in de winter en ik heb het altijd vreselijk gevonden zelfs zo erg dat ik mijn verjaardag al lang niet meer vier, mijn mannetje en dochter kunnen hun verjaardag altijd lekker buiten vieren. Daarnaast vond ik mijn zwangerschap van noa echt ideaal lekker zwangerschapsverlof in de zomer. Als het kindje in mei geboren zou worden is het ook niet echt handig want dat is bij ons zo'n drukke verjaardagsmaand dat er al kinderen geen verjaardagsvisite hebben omdat er zoveel tegelijk jarig zijn. Misschien verander ik nog wel van gedachten maar ik denk dat nu er toch al zoveel leeftijdsverschil tussen noa en een eventueel brusje zit dat die paar maanden overslaan ook geen kwaad kunnen.
Ik snap jou standpunt. Maar zelf zou ik zo absoluut niet denken(sorry wil je niet voor het hoofd stoten) maar wie zegt als je nu stopt en in augustus verder gaat dat het dan raak is misschien lukt het dan weer niet in de periode van augustus tot deember dan word et alleen mar langer ieder zijn keus naturlijk. Maar ik ga lekker verder en tja mocht het dan toch nov/dec worden is het niet anders dan heeft het zo moeten zijn. (nov/dec is bij ons echt giga druk met verjaardagen daarom zou dat minder zijn) Ik respecteer zeker jou mening wel hoor is niet negatief bedoeld maar wilde het even kwijt. dikke knuffel en hoop dat het deze maand lekker raak is bij jullie