Just fem ik duim mee voor een positieve test voor je Ik ga de komende dagen ook aan de klus alleen op de een of andere manier lijkt vriendlief juist in mijn vruchtbare periode minder zin te hebben :S Ik zeg het vaak niet tegen hem dat ik in de vruchtbare periode zit omdat hij dan misschien het gevoel krijgt te moeten presteren maar ik probeer hem toch altijd wel te verleiden hebben jullie mannen daar geen last van? of zeggen jullie het wel altijd als je rond de vruchtbare periode zit? hopelijk dat het deze keer beter gaat
@knippy: maakt niet uit , voor mij is de druk op een tweede heel groot geweest 3 jaar lang tot een jaar geleden zelfs heel erg, mijn vriend wilde toen niet, nu is mijn behoefte aan een tweede minder geworden, ik heb tenslotte al een kindje dus in die zin heb ik geen behoefte meer en omdat mijn dochter nu ouder wordt heb ik ook weer meer vrijheden. Ik zou het natuurlijk heel leuk vinden om een tweede erbij te hebben, maar voor mijn gevoel is het geen moeten meer, dus durf ik het risico wel te nemen om er een periode tussen te laten zitten. En het houd niet in dat ik nu weer een voorbehoedsmiddel ga gebruiken, meer dat ik er niet meer zo bewust mee bezig wil zijn en niet extra veel ga klussen. Maar als mijn situatie anders was geweest, nog geen kindje of een veel jongere eerste, dan had ik gewoon door gegaan, dan had ik ook niet om de geboortemaand gegeven of de periode van mijn zwangerschap.
Ik zeg het altijd wel maar ik weet dat hij er verder niet aan denkt.En als ik hem door de weeks verleid heeft hij het juist door.Dus doe ik het gewoon zeggen op de manier van schat als je een kindje wil moet je het nu wel komen maken hoor en komt nog steeds niet aanwaaien.
@kleintje: thnx voor het duimen, wat betreft je man daar heeft die van mij ook last van en zelfs als ik het niet zeg dan nog lijkt hij het aan te voelen en heeft ie mijn vruchtbaarste dagen het minste zin, echt wonderbaarlijk Ik verleid hem natuurlijk wel maar soms lukt dat zelfs niet..
hehe oke misschien moet ik dan ook maar proberen om toch te zeggen dat ik nu rond de periode zit waarin de kans groter is op een kind Want een kind dat wil hij wel heel erg graag zal eens kijken of dat wel helpt... en anders volgende maand gewoon niks meer zeggen (A)
ahhhh vervelend he Dan krijg je reacties als "schattt ik ben te moe, ik heb geen tijd, nee nu niet ik heb geen zin etc etc maar ik blijf mijn best doen
De mijne heeft zelfs gehoord dat als je dieper penatreerd dat je dan meer kans heb op een jongen.Nou als ik dus in mijn vruchtbare periode zit snap je dus wel wat hij doet he.Hij vind het op de 1 of andere manier veel fijner om te klussen.En hij vind het lekker en hij doet het om iets moois te maken
sorry als ik zo bitcherig overkwam maar snapte het gewoon niet Nu kan ik je situatie heel goed begrijpen. en niks anders als duimen dat het gewoon deze maand zo mag zijn. veel geluk
@ll hier zijn de gearriveerd helaas, ik pendel voorlopig niet daar heb ik ff geen behoefte aan. @alies: mijn pendels hoeven nog niet op rood van december zou nog kunnen eind van de maand mijn eisprong.
Vandaag eindelijk uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Dat was goed. Alleen de uitslag van het zaadonderzoek hadden ze nog niet binnen. . Ze zouden het uitzoeken en morgen zullen ze mijn vriend bellen of ze al wat meer weten.
Heh balen meid! Ik denk dat hier de ook zullen komen. Mijn temperatuur daalt en ik heb al wat bruin slijmverlies zoals altijd.
Jeeee wat onwijs balen justfem... snap dat je niet wilt pendelen, denk dat iedereen dat wel begrijpt nu. Ga voor je duimen dat het volgende ronde raak is...
Hallo dames ik geloof in principe wel in pendelen, maar toch hadden de dames die voor mij gependelt hebben het (vooralsnog) mis. Had namelijk vannochtend een mooie positieve test, een paar daagjes voor NOD. Het mooiste kerstkadootje ooit! Veel succes aan alle dames die zwanger zijn of dat willen worden!
balen justfem! en ik hoop voor je mee dat het de volgende ronde raak is! ik ben zelf in aug jarig en dat is inderdaad heerlijk..dus ik snap wel waarom je voor die zomer maanden kiest flipper: GEFELICITEERD! geniet ervan!