@ just fem balen zeg en ik had ook nog wel voor je geduimt Nu dan op naar een goed beginnend 2009 Flipper: gefeliciteerd geniet ervan hopelijk gaat alles goed Ilayda: ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt en over een paar daagjes toch positief test Ik heb net een vriendin van me gebeld waar we 31 december naartoe gaan en die heeft een kleine geboren in Juni en die was volop aan het brabbelen zooo lieef hij kan ook sinds gisteren pappa zeggen voluit (eerst was het pappa en mamma brabbelen maar nu ook echt gewoon pappa ook echt met woorden) volgens mij is dat best vroeg ik dacht namelijk dat ze rond de 9 maanden pas gingen praten of zit ik dan verkeerd?
ik hoop het echt.. zou leuk zijn om het nieuwe jaar mee te beginnen... Allemaal vast fijne (en vruchtbare) dagen toegewenst en een mooi begin van het nieuwe jaar
@ Justfem: balen! Hier niet veel nieuws, ik wacht nog "rustig" af. Sinds vanmiddag wel een licht "ongigevoel", maar ook vrij veel wittige dikke, afscheiding. Eind deze week maar eens een testje wagen, mits ik niet ongesteld ben geworden..
justfem nee ik lees het nu pas balen meid maar kop op hetr kan nog in je gunstige periode go for it en een roze januari 2009 tegemoed
Hoi, Alle meiden die ongin zijn geworden, BALEN! *KNUFF* @De zwangeren, GEFELICITEERD! Hier komt de vruchtbare periode weer aan dus zal m`n mannetje weer verleiden, want ook hij heeft het minste zin in de vruchtbare periode Dus meiden die er ook last van hebben, jullie zijn niet de enige XXX
Hoe zou het toch komen dat de mannen dan minder zin hebben hier ook al. zegt nou als het moet? (nee dan krijg je lekker veel zin zeg)
Hey allemaal, Ik denk dat mijn pendel op groen mag! Heb gisterenavond een test gedaan. Eerst was er niets te zien, maar na een minuut of 10-15 kwam er een licht streepje tevoorschijn! Nu twijfel ik toch een beetje omdat het niet meteen zichtbaar was, dus we gaan vrijdag nog eens een testje wagen, maar mijn ongi is nergens te bespeuren hoor! Het dringt eigenlijk niet echt tot me door... Liefs Nanske
Ik heb nog 2 pendels die ook op de lijst mogen ... zie in me onderschrift ... alvast bedankt. Ik hoop dat de pendels voor december uitkomen we moeten nog 2 á 3 daagjes wachten !
Wel er stond dus op dat je 5 min moest wachten en dan aflezen, nu op dat moment stond er nog niets, pas na 10 - 15 minuutjes. Heb in de bijsluiter gelezen dat als er een streepje verschijnt binnen de 30 min dat het dan zeker positief is..... dus ja zeker? Maar ergens twijfel ik toch... kan het gewoon niet geloven denk ik. Dus we doen vrijdag nog een testje. Normaal had ik gisteren ongi moeten worden, want ben altijd heel mooi op tijd, maar nu is er nog niets te bespeuren. Heb ook maar weinig klachten, enkel dat ik nadat ik iets gegeten heb, mijn maag keert en ik regelmatig oprispingen heb.... Zou het dan toch?
Van harte gefeliciteerd meid.Geniet er maar lekker van samen met je partner. en nanske jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Nanske en tearke gefeliciteerd meiden wij zijn gisteren toch even aan de klus geweest en normaal gesproken moet ik vrijwel meteen daarna plassen en loopt het er gauw uit maar gisteren echt niet gisteren bleef alles zitten en liep het er pas na 2 uur uit en hoefde ik zelfs niet meteen te plassen! (sorry voor het onsmakkelijke verhaal ) vond het trouwens wel vaag kan dat iets met je vruchtbare periode te maken hebben? dat het zo naar binnen gezogen wordt ofzo?
Gefeliciteerd voor de zwangeren! en een knuffel voor degene die helaas niet zwanger zijn! Op naar de volgende ronde! Ik ben nog steeds in afwachting. Negatief getest 2x aan toe. Van de week maar even een bloedtest laten doen. Liefs esther