Wel, ik heb gisterenavond getest, zie mijn album. Is niet echt duidelijke foto. Maar twijfelde toch. Dus heb ik vanmiddag stiekem hier op werk getest en is dik positief! Vanavond ga ik naar de HA voor bloedtest... Normaal moest ik gisteren worden, maar tot nu toe niets... Ik duim heel hard voor je hoor!
GEFELICITEERD Flipper Nanske en Tearke! Geniet er lekker van! Voor iedereen waar de op visite zijn, zal ik duimen dat het de volgende ronde raak is! @Alies heb er nog 3 pendels bij zie hieronder in me onderschrift. die van Knippy, Mau en Caruli.wil je ze aan de lijst toevoegen? Bedankie! Ook aan de Pendelmeiden BEDANKT!
@ All: Ik heb er ook 2 pendels bij: Caruli: Maart 2009 Jongen en Ladyjoey: Mei 2009 Jongen... Maar nu nog even een vraagje: Ladyjoey kreeg ook bij Januari een ja door maar deze werd steeds twijfelachtiger, weet iemand misschien wat dat betekend?
ik durf het eigenlijk bijna niet te zeggen maar zou het dan niet kunnen zijn dat je dan misschien een miskraam krijgt?
heb even een vraagje ik heb een paar dagen geleden aan Ladyjoey een pb gestuurd voor een pendel alleen heb ik nog helemaal niks terug gestuurd weten jullie misschien iets?
zit nog op de wachtbank je ik al een week ongi gevoel hoe zo dat komen heb steeds zo van je ik word het maar al een week niks zaterdag getest maar dat was smiddags was negatief
ik hoop het niet... heb al wel 4 andere pendels voor Januari, maar dat zegt natuurlijk ook niks, of het goed blijft gaan of niet... heeft iemand anders een idee?
Bootsy heeft voor mij gependeld dat ik deze maand zwanger zou zijn.. Morgen is mijn nod...Spannend..Heb wel 2 knal positieve ovulatie testen voor mijn nod gehad....Natuurlijk zijn het ovu testen en geen zw testen dus het is nog even afwachten...
Pfffffff nou zoals ik al dacht zijn de vandaag weer gekomen. Zucht. In december krijg ik nog mijn ei dus we zullen zien of er nog pendels uit zullen komen.