wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    ik heb ook weer een nieuwe pendel van francescak

januari zwanger van een jongen!

lets hope so, nu deze maand afwachten, maar ik twijfel

groetjes mau

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ook ik heb weer nieuwe pendels:
    Maart jongen van Caruli
    Feb meisje van Mau

Ik hoop dat degene van december uitkomen hihi. Maar meiden bedankt weer voor het pendelen! Ik vind het zo lief van jullie.

3. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Voor demeiden die mij een pbtje hebben gestuurd met een vraag om te pendelen, jullie antwoord komt er aan nog even geduld.

Beetje druk gehad, maar deze week heb ik weer tijd

groetjes mau

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik hoop het ook niet voor je zoiets gun je niemand natuurlijk!
    succes met zwanger worden :)
    en je er niet al te druk over maken he meid :)

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb inmiddels trouwens toch aan mijn vriend verteld dat ik in mijn vruchtbare periode zit en volgens mij is hij ineens veranderd in een konijn :) :)

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Mijn pendels voor december kloppen helaas niet :( Hopen dat de pendel van januari wel uit gaat komen :D

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoera weer zwangeren! Gefeliciteerd hoor meiden!

@de rest, kop op en we gaan gewoon weer door en blijven hopen op de posi test.

Ik heb ook weer pendels erbij:

maart meisje van Caruli
    februari jongen van Ladyjoey, maar ze zei er wel bij dat de pendel wat van slag was.

Zo nu weer snel aan het werk!
    Bye!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik wacht nog steeds of mijn drie pendels voor december uit gaan komen...
    Eind deze week maar eens testen ;)

9. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey mau, ik had je ook een pb'tje gestuurd, maar zoals je kan zien is het niet meer nodig... :)

Liefs Nanske

10. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    hey ik geloof er helemaal in...
    maar hier doen we het met een ketting en er iets aan een ring of je hangertje van de ketting... men mama doet het altijd en ze heeft er nog nooit naast gezeten :)

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @ll de aanvragers van een pendel bij mij: ik zal deze maand niet meer pendelen ik zit momenteel in een erg grote dip en kan me er ook niet toe zetten voor jullie te pendelen, niet alleen vanwege mijn ongi (ongeluk komt tenslotte nooit alleen). Als ik nu pendel is de kans alleen maar heel groot dat ie er naast zit of het helemaal niet doet. Ik zal me laten verwijderen van de pendelaars lijst en vanaf januari weer eens proberen te pendelen.

@Alies: Echt balen meid! als ik iemand een posi test gun, dan ben jij het wel. :( Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is. Knuffel vanaf hier en hopelijk kun je wel genieten van de feestdagen ;)

@de zwangeren: gefeliciteerd!

@degene die ongi zijn geworden: hoewel het misschien niet zo voelt nu, jullie zullen ook vast binnenkort een keer positief testen! En een grote knuffel voor jullie.

12. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Goed gedaan meid sommige mannen vinden het juist fijn.De mijne wou zelf vanmorgen vroeg klussen om 4.45 (wel gedaan natuurlijk) weet niet of ik deze maand een cyclus heb van 28 dagen en zo ja dan heb ik vandaag mijn vruchtbare dag en morgen de eisprong dus ik ga er wel voor natuurlijk.ik hoop dat hij goed gemikt heb hihihihihi

13. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Wil jouw mama het voor mij ook doen (hihihi geintje hoor) wanneer ben jij zwanger volgends de pendel van je moeder?

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou dat ik net op het forum zat en even rondsnuffelde vond ik dit topic, ik snapte er niks van en ging lezen..

een naald aan een touwtje die zelf van zwaai veranderd..?! :) yeah right..

Ik geloofde er geen moer van! :oops:

Maaarrr nieuwsgierige muts die ik ben, ik toch ff doen wat er in de eerste post staat.. en verrek.. mn kin hing op de grond toen de naald bij de vragen "wat is ja, wat is nee" ook echt van rondjes naar heen en weer ging.. :confused:

Omdat ik toch iets overtuigd was heb ik toch wat vragen gesteld.. en ook over een vriendin, en toch blijft dat antwoord steeds hetzelfde.. hoewel ik zelf wat anders dacht (ik dacht misschien beinvloed je zoiets onbewust) en hoewel ik t toch echt vaak gedaan heb!..

Dus nu ben ik toch wel nieuwsgierig en zou ik willen vragen wie er voor mij even zou willen pendelen? :) :oops:

15. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Hier alweer cyclusdag 31,
    en nog steeds geen ongi verschijnselen..

Wel vanmorgen heel vroeg ongibuikpijn
    gehad, maar dat is weer verdwenen.
    Dit had ik ook op cyclusdag 28 en 29.

Ik ga eventueel pas testen na 35 dagen,
    want mijn vorige cyclus duurde ook 35 dagen !

16. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Ik ben op dit moment niet bezig met zwanger te worden maar mijn moeder had gebeld met een paragnost en vroeg wat dingen over haar zelf en die begon opeens over mij. Dat ik eind dit jaar/begin volgend jaar zwanger zou worden van een jongen.

Toen ik 14 was heb ik eens gependeld en daar kwam bij mij uit dat ik 3 kinderen zou krijgen. jongen - meisje - jongen.

Wat NU de situatie is. Ik heb sinds kort een nieuwe vriend na 4 jaar relatie en bij mijn vorige relatie was ik bezig met zwanger te worden. Ben april dit jaar gestopt met de pil en toen duurde het 8 maanden voor ik weer ongie werd. Nu ben ik ivm met nieuwe vriend weer begonnen met de pil. MAAR ik ben de 2e dag van mijn 2e ongesteldheid weer begonnen met de pil en heb toen na 6 dagen en die 7e en 8e dag weer sex gehad. Nu heb ik gelijk allerlei verschijnselen. Volgende week pil stopweek dus dan testen als ik niet ongie wordt.

Niet gepland maar zeker wel gewenst zeg maar!

17. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Ik duim voor je dat je zwanger bent! dat de :evil: weg mogen blijven! Wat een mooi kerstcadeau zou dat zijn zeg!

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    wow ik zou dat wel knap vinden als je net een nieuwe vriend hebt en dan al zwanger bent zeg, maar goed als jullie er achter staan dan is dat goed toch :)

Al moet ik ook niet zo heel veel zeggen want wij zijn ook pas 9 maanden samen en wonen 3 maanden samen ;) dus voor sommige is dat ook vrij vroeg maar als je er samen achter staat en ook zeker weet dat je bij elkaar past enz en als je er ook klaar voor bent wie bepaald er dan wat vroeg is?

Ik ken ook mensen die na 3 maanden al bewust voor een kind kozen waarvan ik dan soms ook denk van mmmmm? maar ja als je er achter staat tja?

19. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Nou ja weet je wat het is. Ik ken deze man al 6 jaar. Toen ik 15 was hebben we ook even wat gehad. Dus ik ken hem wel. Neef van een goede vriendin van mij.

Trouwens misschien ook leuk om te vertellen! De beste vriendin van mijn zusje was ook door een paragnost verteld dat ze zwanger zou worden en die is nu 16 weken zwanger. Ze was 1 maand nadat die vrouw dat had voorspeld zwanger. :)

20. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    volgens de paragnoste die mijn moeder aansprak.. zou ik zwanger worden op een moment dat ik alles even los zou laten en ik er niet mee bezig zou zijn, volgens haar zou dat een half jaar duren...

Zou mooi zijn als het deze maand is..
    Want we zijn er deze maand helemaal niet mee bezig geweest, en hebben ook niet bewust "geklust" zeg maar. Dus dan zou het extra bijzonder zijn...

Ik wacht rustig af...

Deel Deze Pagina