Zwarte thee? Dat kende ik nog niet. Hier drink ik eigenlijk alleen maar rooibosthee. Of af en toe groene thee. Dit vond ik over gewone thee: Een kopje thee bestaat voor 99% uit water. De overige 1% zijn flavonoïden, een beetje aminozuren en koolhydraten, theïne en mineralen als kalium en fluoride. Theïne, wat gewoon hetzelfde is als cafeïne, zorgt voor het opwekkende karakter van thee. Een kopje thee bevat gemiddeld 30 mg cafeïne, een kopje filterkoffie gemiddeld 75 mg cafeïne.
dat is eigenlijk de gewone thee zonder een speciaal smaakje van kruiden of vruchten in vb het gele doosje van lipton
MEDEDELING MEIDEN IK HEB AL ENIGE TIJD GELEDEN BESLOTEN EN LATEN WETEN DAT IK NIET MEER PENDEL. DUS DAMES GEEN PB MEER STUREN NAAR MIJ AUB liefs van zuurtje
nee ik ook niet hoor maar zijn er wel andere dan die dat nog wel doen ? en p.s het is net niet te lezen kan het nog groter
Heb het even kleiner gezet ik wilde het eigenlijk nog eens duidelijk melden omdat ik nog steeds bijna dagelijks pbtjes krijg vandaar
hier is de link naar de lounge waar iedereen staat die pendeld http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431