Nou meiden ik heb voorzichtig goed nieuws.Ik moest vandaag een foto maken van me rug maar ze hebben eerst daarvoor een echo gemaakt.En toen ik dus voor die foto wou maken zij die vrouw tegen mij mevrouw sorry dat ik het moet zeggen maar we mogen geen foto's maken van jouw want je heb een innesteling en dus als het allemaal goed gaat heb ik over een anderhalve week een positive test
Ik heb exact het zelfde gehad toen ik mijn menstruatie had.Totaal geen pijn en ik was er van overtuigd dat ik toen echt zwanger was ik heb alleen te vroeg getest(ging er vanuit op een cyclus van 28 dagen).Dus misschien ben ik dan toch zwanger.
@kleintje84: ik hoop voor je dat het niet doorzet @angilla: is je cyclus niet gelijk aan je banner, aangezien je volgens je banner nog je eisprong moet hebben, en dan lijkt het me onlogisch dat je al een innestelling hebt?, zou wel geweldig nieuws voor je zijn als je idd positief test.
Ik ben er vanuit gegaan dat ik een cyclus van 35 dagen heb gehad omdat dat mijn vorige was.Maar mijn cyclus is nog steeds aan het dalen dus vandaar
Oh dan kun je misschien over 7 dagen al testen, spannend ik ga hard voor je duimen dat de innesteling goed gaat
Wat een aparte manier om te horen ! Alvast voorzichtig gefeliciteerd ! mijn cyclus klopt ook niet met mijn banner. ben ook uitgegaan van 35 omdat de vorige ook 35 was.... Ik ben er helemaal onrustig van....
Alies, de pendel van Bootsy kan niet meer kloppen dus die mag weg. Had gisteren een afspraak bij de gyn en was zeker nog niet zwanger. Heb wel nét een ei gehad en de vele pendels voor december kunnen nog uitkomen! Ben benieuwd!
Fantastich nieuws natuurlijk, maar ik snap het niet. Je zit nog twee dagen voor je eisprong volgens je banner. Als je nu al een innesteling hebt, zou je al op dag 9 ofzo een eisprong gehad? En ik vraag me af hoe ze zien dat je een innesteling hebt? Dat is op een echo echt niet te zien...
Als ik heel eerlijk moet zijn weet ik het ook niet.Dat is in iedergeval wel wat die vrouw tegen me zij.En mijn banner ik ben van mijn laatste cyclus uit gegaan maar hij verandert telkens
Heb je misschien verteld dat je bezig was om zwanger te raken, en bedoelde ze dat? Dat ze gewoon het risico niet wilde nemen?
Hallo Dames.... Als het goed is mogen mijn pendels van Januari op rood en die van Maart en Mei ook want ik heb vanmorgen en zojuist POSITIEF getest hier een foto van de eerste test (predictor vanmorgen) http://pic80.picturetrail.com/.....903305.jpg
http://pic80.picturetrail.com/VOL2110/1 ... 903305.jpg Nogmaals de foto van de test nu doet ie het wel