wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Ik ben benieuwd, het klinkt allemaal erg goed ;)

2. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    WOWW SPANNEND!
    zou een goed afsluiting van het jaar zijn he!
    ik hoop voor je dat de digitale ook meteen zwanger zegt! maar aangezien je 5 dagen overtijd bent kan dat hasst niet anders! :D
    laat je het even weten?

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ja heb net nog een test van de kruitvat gedaan weer 2 strepen!

We hebben besloten de digitale morgenochtend te doen!

dan zal ik het zeker laten weten!

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @alies05, bedankt meid voor je snelle antwoord, zo tel ik zelf namelijk ook, maar wilde het graag weten, dan kan ik de pendels van december gewoon al goed beschouwen..... ;)

zou wel super zijn als al die meiden die voor mij december hebben gependeld het juist hebben...haha...zou hetzelf nog het meest blij zijn ;)

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @francescak, wauw wat goed zeg, gefeliciteerd hoor, echt super!

6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    thnx!

we kunnen het nog helemaal niet geloven!

morgen misschien na de digitale!

men man wil ook nog wachten met vertellen aan de ouders. Ik snap wel waarom maar ik wil het van de daken SCHREEUWEN!

7. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Heb even een vraag?

kan je als je een innesteling heb ook steekjes hebben in de onderbuik?

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    franceska alvast dan een gefeliciteerd ;)

Nou laat mijn menstruatie maar komen :S ik heb zo het gevoel dat het er weer aan zit te komen :( heb van die vage steken in mijn buik en mijn buik rommelt opzich niet echt iets wat ik vaak heb bij menstruatie (normaal is het wat andere pijn) maar toch denk ik dat het er aan zit te komen :( nou ja we zien het wel....

9. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @TS'er en andere pendelaars: dat dit soort dingen antwoord kunnen geven op vragen weet iedereen. Er is meer tussen hemel en aarde en helaas zijn daar niet alleen maar leuke en vriendelijke dingen. Die- of datgene wat jou doormiddel van die naald aan een draadje antwoord geeft lijkt me niet heel betrouwbaar. Aangezien jij zegt: het klopt meestal, = dus niet altijd. Even een vraag: weet jij wie of wat het is wat jou antwoord geeft? Ken jij die- of datgene? Ik wil geen roet in het eten gooien en je ook niet bang maken, maar er zijn mensen die dat soort dingen doen op den duur hele vreende dingen mee maken en daar niet meer los van kunnen komen. Ik geloof dat het antwoord kan geven, maar ik vertrouw die antwoorden niet en de gever van die antwoorden al helemaal niet. Bedenk goed waar je mee bezig bent, want ik denk en geloof dat pendelen heel gevaarlijk is.

Je mag hier zelf mee doen wat je wilt, OK? Ik bedoel er verder niets mee tegen jou en andere pendelaars. Als je hier niets mee wilt, is dat goed. Wordt er niet boos om, ik bedoel het alleen maar goed... Wil je toch graag wat tegen me zeggen of vragen als reactie, PB'en of mailen mag natuurlijk altijd...

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @zwangeren GEFELICITEERD!

11. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

Thnx meid

en misschien een troost voor jou heb vandaag dan wel positief getest maar voel nog steeds nks!

s6

liefs!

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zolang je geen verkeerde vragen gaat stellen aan een pendel kan er niks fout gaan. De meiden hier vragen puur voor andere meiden wanneer ze zwanger raken en van welk geslacht. Niets meer niets minder. Er wordt niet gependel of Pietje of Klaasje toevallig in de kamer is of wanneer iemand dood gaat of iets dergelijks. Als je eens op google zoekt zul je lezen dat het iets meer met je onderbewustzijn en intuïtie te maken heeft.
    En natuurlijk klopt een pendel vaak niet. Een pendel is ook maar een pendel.

Wat pas echt gevaarlijk is is glaasje draaien.

En wie zegt dat als jij daar naar boven iets vraagt, dat daadwerkelijk HIJ antwoord zal geven en niet iets anders?
    Ik lees hier tussen de regels door dat het ook weer iets met geloof te maken heeft. Je hoopt dat mensen je zullen PBen. En dan? Probeer je dan even een goed woordje te doen?

Laat meiden hier toch gewoon een beetje hoop hebben van een pendel. Laat ieders zijn ding doen. Als jij gelooft in God prima. Als meiden hier geloven in pendelen prima. ;) Iedereen tevreden.

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Mijn pendels van december waren goed, maar helaas heb ik een vroege miskraam gehad.
    Nu maar hopen dat het snel weer raak is en misschien de pendel van januari klopt.
    Voorlopig willen we ons er niet te veel op focussen. We zien wel hoe deze ronde zal verlopen. Geen ovutesten en tempen deze ronde.

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    He meid wat jammer. :( Hopelijk zal het snel weer raak zijn.

15. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Nou hier is het RAAK!

Heb vanmorgen de digitale gedaan en ben echt! zwanger!

Morgen gelijk naar de dokter bellen!'

het is allemaal zo onzeker want ik voel niks maar ja dat hoort erbij heb ik vernomen!

YES!

16. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen

17. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    thnx meis!

en hoe staat het eigenlijk bij jou? jij zou toch ook zwanger zijn volgens het ziekenhuis?

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo allemaal,

Iedereen die zwanger is; Gefeliciteerd!

Ik heb een vraagje (die vast erg vaak wordt gesteld). Wie kan ik vragen om voor mij te pendelen? Wij zijn ook bezig voor een 2e beebje. En ik ben erg benieuwd!

Liefs,

Shaula

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    JIPPIE gefeliciteerd :D

20. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    francescak: van harte gefeliciteerd meid. Heerlijk zwanger 2009 in.

annie1979: heel veel sterkte meid en inderdaad even rustig aan. Succes en een vruchtbaar 2009
    *knuffel*

Deel Deze Pagina